  • 81. Data: 2016-10-19 23:16:15
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A czego nie zrozumiałes?
    > ---
    > A co tu jest do rozumienia ?

    Trudno powiedziec, to ty pytałes.
    Nie wiesz o co?

  • 82. Data: 2016-10-19 23:33:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-19 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No i?
    > To wazne sa te przeglady czy nie?

    Przeglądy nieważne, każdy szlachcic swojego rumaka zna najlepiej.

  • 83. Data: 2016-10-19 23:45:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-19 o 18:00, Budzik pisze:

    > A tu sie akurat po czesci zgadzam.
    > Kazdy powinien byc odpowiedzialny za swoje zachowanie. Powinno się edukować
    > spoleczenstwo, ze dbanie o stan techniczny samochodu jest wazny i ze trzeba
    > o niego dbac cały czas a nie raz na rok, jak trzeba zrobic przeglad.

    Nie wszystkie jednostki jednakowo na wiedzę i edukację zachłanne.
    Co z tymi, co odporni na edukację są?

    > Przeglądy to takie troche alibi - sprawdzic raz na rok i swiety spokój.
    > A potem co chwile auto ze zle ustawionymi swiatłami, z przepalonymi
    > zarówkami i małe poczucie odpowiedzialnosci.
    > Ale spoleczenstwo jest coraz bogatsze, wiec stan aut tez coraz lepszy.

    Coraz lepszy, a może nie lepszy. Jak się robi jesień i wcześnie ciemno,
    to zaraz bardziej widać, że połowa samochodów na drogach na światła,
    które oślepiają innych kierowców. Bo sobie wkręcili żarówki z allegro
    150% więcej, albo super LEDy z ChRL, albo po prostu po lekkiej
    przycierce lampa zmieniła kont i tak już zostało. I daje po gałach
    wszystkim z przeciwka i tym z przodu też napi...la w lusterka. Zenony w
    czarnym BMW na alufelgach z przyciemnianymi szybami tnące jak laserem,
    to odrębny rozdział.

  • 84. Data: 2016-10-19 23:47:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > A czego nie zrozumiałes?
    > ---
    > A co tu jest do rozumienia ?

    Trudno powiedziec, to ty pytałes.
    Nie wiesz o co?
    ---
    Borze

  • 85. Data: 2016-10-20 00:08:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie wszystkie jednostki jednakowo na wiedzę i edukację zachłanne.
    > Co z tymi, co odporni na edukację są?

    Zapewne tak jak dotychczas, beda kupowac przeglad za 50zł.
    Takie unormowania przeszkodza, jak zwykle, najuczciwszym - tym co maja
    samochód w jakims dłuższym remoncie, tym co po prostu niezauwaza etc.

> [...]
    > wszystkim z przeciwka i tym z przodu też napi...la w lusterka. Zenony
    > w czarnym BMW na alufelgach z przyciemnianymi szybami tnące jak

    Tez uwazam, ze oslepianie swiatłami to bardzo niebezpieczna sprawa.
    A jednak policja w tym kierunku nic nie robi.
    Dziwne, prawda?

  • 86. Data: 2016-10-20 00:08:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Trudno powiedziec, to ty pytałes.
    > Nie wiesz o co?
    > ---
    > Borze

    I tym optymistycznym akcentem...

  • 87. Data: 2016-10-20 01:16:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 20:06:11 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie wyedukujesz narodu, który raz się sparzył, a po paru latach znowu
    > zagłosował na PIS i religię smoleńską.

    Problem w tym ze:
    -wcale sie tak bardzo nie sparzyl, tamtym razem wpadl w dobry okres i
    nie bylo powodu narzekac,
    -niespecjalnie tez "znow zaglosowal", bo wyborcow PiSowi niewiele
    przybylo, to inni zawinili i arytmetyka wyborcza.

    -sparzyl sie na tych innych, i mial trzeci raz na nich glosowac ?

    -w takiej GB masz fale po kilka kadencji .. ale moze to zly przyklad
    edukacji.

    J.

  • 88. Data: 2016-10-20 10:59:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 18:10, masti pisze:

    > się nie zdziw jaką dostaniesz

    Ja u nieh nie pracowałem to i nie dostanę. Ale mam w rodzinie
    osobę która tam była i teraz emeryturę z USA dostaje.

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2016-10-20 11:16:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2016 o 22:57, PiteR pisze:

    >>> http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/98
    4860,przeglad-

    > Pomysł z "lepszymi srogimi stacjami co 200km" jest idiotyczny
    > ale kto tam ich wie.

    Raczej nie - dostaliby po dupie głównie wyborcy pisu. Ale masz rację -
    cholera ich wie - jak się wydaje że już nic głupszego nie wymyślą, to
    wystarczy poczekać miesiąc i...

    Shrek

  • 90. Data: 2016-10-20 11:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2016 o 18:38, Cavallino pisze:

    > A to przewód hamulcowy wchodzi w skład przeglądu?
    > Przestań kupować przeglądy za flaszkę, to byś wiedział co się sprawdza
    > na przeglądzie....

    Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie zawsze podnoszą samochód i dość
    dokładnie oglądają - łącznie z przyglądaniem się wydechowi, przewodom
    hamulcowym i zawieszeniu (łącznie z "ręcznym" szarpaniem za pomocą
    jakiegoś żelastwa) i szukaniem ewentualnych wycieków. Oczywiście,
    zdarzyć się może że pęknie mimo, ze z zewnątrz wygląda ok, natomiast jak
    wyglądałoby naprawdę słabo, to jestem przekonany, że by mi "mój
    ulubiony"* diagnosta przeglądu nie podbił. Za znacznie lżejsze pierdoły
    już mnie kiedyś zaprosił na za dwa tygodnie jak zrobię.

    * trochę mnie wkurzyło, że musiałem drugi raz przyjeżdzać, z drugiej
    strony jak auto przejdzie przegląd u niego, to znaczy, że jest dobrze
    mimo, że swoje lata ma (samochód nie diagnosta;)

    Shrek