  • 1. Data: 2011-04-26 19:25:59
    Temat: keramzyt
    Od: "asad10" <a...@U...pl>

    Mam trochę dziwne pytanie, chciałbym wiedzieć od kiedy w Polsce
    produkuje się keramzyt?
    Chciałbym się zorientować, kiedy w stuletnim budynku zostały wykonane
    warstwy podpodłogowe, skoro w niektórych miejscach znajduję keramzyt?
    Czy możliwe jest, aby zastosowano go w trakcie powojennej odbudowy, tzn
    w latach 1946 - 47?
    Czy zakład w Mszczonowie jest najstarszy? Od kiedy istnieje?
    Bardzo proszę o odpowiedź, nawet przybliżoną.
    Pozdrawiam, Andrzej Sadowski.

  • 2. Data: 2011-05-04 13:46:19
    Temat: Re: keramzyt
    Od: "asad10" <a...@U...pl>

> [...]
    >w latach 1946 - 47?
    >Czy zakład w Mszczonowie jest najstarszy? Od kiedy istnieje?
    >Bardzo proszę o odpowiedź, nawet przybliżoną.

    Wychodzi na to, że kiszka - nikt nie wie!
    Nawet producenci keramzytu nie odpowiedziali.
    Andrzej Sadowski