  • 11. Data: 2016-08-30 00:14:20
    Temat: Re: kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/29/2016 5:42 PM, W wrote:
    > rs wystukał, co następuje:

    > WTF?
    > Bo może zamiast głupio klikać "zarejestruj" kliknij "zaloguj" i podaj
    > istniejące dane?
    > Konto amazona mam skonfigurowane na Kindlu, kiedyś bawiłem się na dwóch
    > telefonach i komputerze i jakoś wszędzie miałem jeden adres... no magia...

    nie chodzi o konto amazona, ani login, ale email adresowy urzadzenia
    pracujacego jako kindle/amazon reader. powtarzam. kazde z *tych
    urzadzen* musi miec swoj oddzielny email, zeby dane mogly byc do niego
    dostarczone. tyle w temacie. po prostu nie rozumiesz o co pytam.

    > Tam podajesz adres e-mail, czyli to taki radosny pośrednik z przeglądarki,
    > ale Twój problem leży gdzie indziej - nie we wtyczce...

    dokladnie wiem, gdzie lezał problem i zostal on juz rozwiazany. nie
    trudz sie wiec wiecej. <rs>

  • 12. Data: 2016-08-30 07:55:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 29 Aug 2016 15:30:39 -0400, rs wrote:

    > to znaczy, ze jest to jednak mozliwe. to sprobuje w te strone.
    > dopytam tylko. uzywasz to wysylania push-to-kindle, tak?

    Nie. Wysyłam mailem na adres Kindla. Ale przecież push-to-kindle też po
    prostu wysyła mailem na ten adres.

  • 13. Data: 2016-08-30 08:08:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 29 Aug 2016 18:14:20 -0400, rs wrote:

> [...]
    > urzadzen* musi miec swoj oddzielny email, zeby dane mogly byc do niego
    > dostarczone. tyle w temacie. po prostu nie rozumiesz o co pytam.

    Może powiedzmy, że nie podałeś jednej bardzo istotnej informacji.
    Czy te wszystkie urządzenia (z różnymi adresami mailowymi) masz
    zdefiniowane na jednym koncie (loginie) Amazona? Bo to jest podstawowy
    warunek, który musisz spełnić.

    O dodatkowa uwaga: własnych dokumentów nie da się przesłać do aplikacji
    windowsowej. Ale to chyba wiesz.

  • 14. Data: 2016-08-30 11:25:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

    > zapoznaj sie najpierw z tym jak dziala "push to kindle", bedziesz
    > wiedzial jaki problem. <rs>

    a jaki? bo ja nie widzę żadnego problemu
    SOA#1

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-08-30 13:28:20
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/30/2016 1:55 AM, jureq wrote:

    > Nie. Wysyłam mailem na adres Kindla. Ale przecież push-to-kindle też po
    > prostu wysyła mailem na ten adres.

    dzieki. teraz to juz bez znaczenia. wazne, ze dziala. <rs>

  • 16. Data: 2016-08-30 16:20:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/30/2016 2:08 AM, jureq wrote:

> [...]
    > Czy te wszystkie urządzenia (z różnymi adresami mailowymi) masz
    > zdefiniowane na jednym koncie (loginie) Amazona? Bo to jest podstawowy

    sadzisz, ze W myslal, ze do kazdego kindla, czy appa rejestrowalem
    osobne konto na amazonie? bez przesady.
    poza tym, spawa jest juz zamnkieta. nie wiem po co ja dalej drazyc.

    > O dodatkowa uwaga: własnych dokumentów nie da się przesłać do aplikacji
    > windowsowej. Ale to chyba wiesz.

    tak wiem. <rs>