  • 11. Data: 2006-10-12 20:09:16
    Temat: Re: kioski internetowe w Polsce ?
    Od: "alex205" <a...@o...pl>

    a wiec musze cie rozczarowac bo kosztuje wnetrze a nie opakowanie :) .
    poczytaj trosze zanim sie wypowiesz .
    pozdrawiam .
    szomiz wrote:
    > Użytkownik "alex205" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 12. Data: 2006-10-12 20:17:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    alex205 wrote:

    > hmmm ntg czy nie ntg ale temat jest panie mądralo he he . byc moze nie
    > ta grupa ale ten temat , ten i na czasie .

    tak, zupelnie jak zamieszanie w koalicji i poprawne cytowanie postow
    w Usenecie.

    --

    memento lorem ipsum.

  • 13. Data: 2006-10-12 20:26:15
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "alex205" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > poczytaj trosze zanim sie wypowiesz .

    Alez czytam. Na biezaco. Ze wzgledu na zajmowanie sie tym tematem od ladnych
    kilku lat (np. Podlaskie, Bochnia, S.P. KBN, za chwile Bielsko) producenci
    badziewia grzecznie przysylaja aktualne oferty tych zabawek :-P

    EOT

    sz. & http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 14. Data: 2006-10-12 23:41:49
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    alex205 wrote:

    > a wiec musze cie rozczarowac bo kosztuje wnetrze a nie opakowanie :) .
    > poczytaj trosze zanim sie wypowiesz .

    Ja poczytałem gdy szukałem takiego urządzenia. Kosztuje opakowanie.
    Wnętrze to groszowe sprawy.

  • 15. Data: 2006-10-13 11:13:31
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    alex205 <a...@o...pl> wrote:
    > a wiec musze cie rozczarowac bo kosztuje wnetrze a nie opakowanie :) .
    > poczytaj trosze zanim sie wypowiesz .
    Szkoda, że zanim się wypowiedziałeś, nie zapoznałeś się z zasadami
    ortografii i interpunkcji oraz zasadami panującymi na usenecie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 16. Data: 2006-10-13 16:42:54
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    alex205 wrote:

    > hmmmm byc może ale chyba nie zwróciłeś uwagi na istotna różnicę
    > web-kiosk jest wyposarzony w aparat wrzutowy na monety. jednym słowem
    > idziesz po mieście , potrzebujesz wysłaś e-maila ,podchodzisz
    > wrzucasz 50 groszy i działasz . poza tym tamto urządzonko to niby
    > ładne kosztuje około 17 tyś he he to faktycznie jest ładniejsze ale
    > w cenie .

    A będzie to miało sprawdzanie pisowni? Zresztą, za 50gr to można z komórki
    sms2mail wysłać.