  • 11. Data: 2017-06-15 09:06:15
    Temat: Re: klawisze...
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-06-15 o 03:06, sundayman pisze:

    > W liceum mieliśmy kolegę Grzesia. Grześ był nieco... inny. Ale bardzo
    > miły i uprzejmy. Niestety ta inność czasem powodowała jakieś przykre
    > zachowania osób nieżyczliwych.
    > Ale myśmy naszego Grzesia zawsze bronili i ochraniali.
    > Bo to był nasz Grześ i jeżeli już ktoś czasem miał mieć z Grzesia ubaw
    > to właśnie my. A robiliśmy to z wyczuciem i bez przesady. Bo Grześ był
    > jednak nasz.
    >
    > Dlatego nie zgadzam się na nie karmienie danego osobnika. Jeżeli ktoś ma
    > prawo go karmić - to tylko my !

    skoro "wasz", to trzymajcie go u siebie, bo łazi już na spacerki i
    troluje na innych podwórkach :P

    a.

  • 12. Data: 2017-06-15 10:55:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 20:48, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > mam jeszcze takie pytanie, jeśli w projektowanym urządzeniu nie ma
    > żadnego przycisku, urządzenie ma pamięć podtrzymywaną, jak sztucznie
    > wymusić ponowną inicjalizację pamięci? czy to w ogóle możliwe?

    jeśli jest hermetycznie zamknięte to może zamrozić urządzenie na chwilę
    w ciekłym helu lub co najmniej w azocie?

  • 13. Data: 2017-06-15 13:54:07
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > skoro "wasz", to trzymajcie go u siebie, bo łazi już na spacerki i
    > troluje na innych podwórkach :P

    no tak, chyba normalne według modelu optymalnego, następnym krokiem
    będzie według zaleceń kc-ue strzelanie z dupy, po czym pojawi się
    zgodnie z zaleceniami kc-ue sranie w każdym wątku... a później to już
    tylko zasłużone granty, granty, granty, granty... i granty...

    P.S.
    ja cię kręcę, wy europejczycy jesteście naprawdę tępi? no skąd mogłem
    wiedzieć...

  • 14. Data: 2017-06-15 13:57:54
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pogadajmy o cfeleniu: słucham?

  • 15. Data: 2017-06-15 22:29:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 10:55, t-1 pisze:

    > jeśli jest hermetycznie zamknięte to może zamrozić urządzenie na chwilę
    > w ciekłym helu lub co najmniej w azocie?

    A jeśli to jest w fazie projektu to może kontaktron lub czujnik Halla w
    środku i traktowanie urządzenia magnesem.

  • 16. Data: 2017-06-15 22:33:26
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    już sobie poradz(iłem/iliśy) wystarczyła jedna dioda... także AMEN!
    teraz możemy pogadać o euro...

  • 17. Data: 2017-06-15 22:41:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a w ogóle to co się stało z Adamem Dybkowskim czy jakoś tak?
    ktoś pamięta jego schemat klawiatury z wybudzaniem po naciśnięciu klawisza?

  • 18. Data: 2017-06-17 15:43:22
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ ci europejczycy to mają odwagę...
    nie do ogarnięcia, za taką odwagę to i pewnie granty adekwatne...
    ja tam siedzę cały czas w kiblu ze strachu przed europą...

    P.S. ale o co chodzi, chodzi o pieniądze?

  • 19. Data: 2017-06-18 00:45:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > nie mogę bo twoi europejscy przyjaciele zmuszają mnie do odbioru dyrektyw
    > wspólnoty europejskiej płynących z rozgłośni na które
    > w pełni zasłużyli tylko ci co zasłużyli...
    >
    > no dobra, padło na LCD - można wymyśleć różne kombinacje
    > dodając jakieś scalaki...
    > jednak płytka jest już zrobiona... nie da się jakoś dokleić 2/3
    > przycisków - używając jakichś diód i oporników + kabelki?
    >
    > soft jest do napisania

    ale rasowy bełkot...

    nie mamy pojęcia o tym co sobie wymyśliłeś jeśli o tym
    nie napisałeś... ja wiem, że dla Ciebie wszystko co wiesz
    jest oczywiste, ale dla nas niestety nie jest, musisz napisać.

  • 20. Data: 2017-06-18 09:10:42
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nieaktualne
    chciałem się popisać (taki żart)

    P.S. spisuję to sam, jednakże jakiś komentarz co do poprawności wpisów i
    weryfikacja to by się przydał, więc jak Ktoś zna problem systemu i
    zechce coś napisać to śmiało!