  • 11. Data: 2018-04-20 11:17:21
    Temat: Re: kolejne potrącenie na pasach. Jaki będzie werdykt?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a64bee49-a695-4afd-9f80-3fe0d891c886@go
    oglegroups.com...
    >--sad mu da w zawiasach, PJ kiedys odzyska, a na odszkodowanie
    >zlozysz
    sie Ty, a nie on :-)

    >i znow alternatywna rzeczywistosc
    >http://kancelaria-effect.pl/aktualnosci/40-jaka-jes
    t-wysokosc-odszkodowania-za-potracenie-przez-samocho

    I gdzie ta alternatywa ?
    Prywatnie sie zrzekla, z OC jednak dostanie, a kto za to OC zaplaci ?
    Ty zaplacisz, bo zombiakowi jak sad zabierze PJ na dluzej, to auto
    sprzeda :-)

    >--Ale jesli nie ma ... to nalezy sie tylko 200 zl mandatu :-)
    >a gdyby byly to wjezdza sad i nic z zawiasow

    Jak nic - sprawca trzezwy, to zawiasy wielce prawdowpodobne, wrecz
    graniczace z pewnoscia.

    >PS a teraz wyobraz sobie ze zombiak dziabnal dobrego kielicha i
    >zamiast babci potracil mocno biznesmena

    Ale teraz Ty tworzysz alternatywna rzeczywistosc, bo wszak pierwsza
    informacja "byl trzezwy" :-)

    > z zarobkami grubo powyzej sredniej, mecenas z gornej polki lepsze
    > zeby ma,
    >pozniej regres i zombiak zostaje zebrakiem pod monopolowym :-)
    >zawsze mnie dziwia takie pustaki ktore nie zdaja sobie z konsekwencji
    >jakie im groza w razie wtopy :-)

    Ano - staruszka sie nie obejrzy, a pijaka powiesza :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-04-20 11:22:48
    Od: p...@g...com

    --Prywatnie sie zrzekla, z OC jednak dostanie, a kto za to OC zaplaci ?
    Ty zaplacisz, bo zombiakowi jak sad zabierze PJ na dluzej, to auto
    sprzeda :-)

    ten numer mi sie podoba, TU pewnie mniej

    Kancelaria Effect złożyła odwołanie od tej decyzji, w którym podniosła, że zrzeczenie
    się roszczeń wobec sprawcy nie ma skutku względem ubezpieczyciela.

    auto niech sprzeda jak nie ogarnia, zbiorkom tez musi kogos wozic a szkoda zeby
    jezdzil pusty

    --Ano - staruszka sie nie obejrzy, a pijaka powiesza :-)

    a niech wieszaja jednego zombiaka mniej na drogach

  • 13. Data: 2018-04-20 12:02:33
    Temat: Re: kolejne potrącenie na pasach.
    Od: "Karolek" <k...@e...pl>

    > Ominac pojazd stojacy przed przejsciem i czekajacy na okazje do skretu w
    > prawo - mozna.

    Można tylko wtedy, jeżeli nie ma pieszego przechodzącego przez przejście.

  • 14. Data: 2018-04-20 12:14:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >ten numer mi sie podoba, TU pewnie mniej
    >Kancelaria Effect złożyła odwołanie od tej decyzji, w którym
    >podniosła, że zrzeczenie się roszczeń wobec sprawcy nie ma skutku
    >względem ubezpieczyciela.

    Ale przynajmniej jest sprawiedliwie - wyraznie w ustawie napisane, ze
    jesli domniemany sprawca uzna jakas kwote, to to nie dotyczy,
    ubezpieczyciela,
    wiec nie dotycza go takze zrzeczenia -)

    A komu ubezpieczyciele podniosa skladki ? :-)

    >--Ano - staruszka sie nie obejrzy, a pijaka powiesza :-)
    >a niech wieszaja jednego zombiaka mniej na drogach

    Taki z 0.51 to jeszcze nie zombiak ...

    J.

  • 15. Data: 2018-04-20 12:39:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości grup

    >Można tylko wtedy, jeżeli nie ma pieszego przechodzącego przez
    >przejście.

    Nie.

    3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    1) wyprzedzania pojazdu na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed
    nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch jest kierowany;
    2) omijania pojazdu, który jechał w tym samym kierunku, lecz zatrzymał
    się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu;

    Prawie to samo, a jednak nie to samo.

    A przy okazji ... widzę kolejną ułomność w literze prawa - jesli
    pieszy stal na chodniku i czekal,
    pojazd zatrzymal się ... to przeciez nie w celu ustapienia
    pierwszenstwa pieszemu, bo ten pieszy zadnego pierwszenstwa nie ma.

    Wiec wolno omijac ... byleby samemu udzielic pierwszenstwa pieszemu,
    ktory juz jest na przejsciu :-)

    J.

  • 16. Data: 2018-04-20 20:09:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 22:39, ToMasz pisze:

    > Ja mam dużą wyobraźnie, więc napisze Wam co widział nieszczęsny
    > kierowca. jedzie, lekko zmęczony, widzi że nad skrzyżowaniem jest
    > migające żółte, mam pierwszeństwo - myśli . po prawej pojawia się
    > "furgonetka" zasłaniająca pierwszy pas przejścia dla pieszych. dodatkowo
    > furgonetka ma załączony prawy kierunkowskaz. gdyby nie miała, może

    Podobnie myślę, że zmyliło kierowcę na drugim pasie to, że dostawczak
    nie zatrzymał się tylko zwolnił i jak tylko kobieta przeszła jego
    jezdnię to przyspieszył.

    Ale, nie wolno wyprzedzać na pasach.
    I co jak co, ja się tego trzymam bezwzględnie, niezależnie co by się nie
    działo. Nawet jak widzę że niby pusto zwalniam do prędkości tego po
    prawej. I ten po prawej ma pierwszy przejechać pasy.

    Koło stojącego autobusu też zwolnię, bo dzieciaki jeszcze nie mają
    wyrobionego instynktu anty-kamikadze.

    I to mi na razie wystarczyło nikogo nie zgarnąć.

    zdrówko.

    --
    Irokez