  • 11. Data: 2016-02-03 16:17:51
    Temat: Re: kompresor mini
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > W marketach są podobne ale tylko z wejściem na zapalniczkę. A mnie
    > interesuje żeby miało też zasilanie z sieci - do użytku gdy samochodu
    > nie mam pod ręką. W sumie głównie będzie używane do napompowania zabawek
    > dmuchanych nad wodę lub materaca do namiotu lub w domu jak goście się
    > zwalą. Może czasem awaryjnie na dopompowanie koła.

    Do nadmuchiwania zabawek (ale niczego więcej) w Biedronkach od czasu do
    czasu sprzedają kompresorek za 22 złote. Grzeje się, dość wolno pompuje,
    ale i tak wielokrotnie szybciej, niż za pomocą płuc. I głowa potem się
    nie kręci :) Można także wypompowywać powietrze - jest to wygodne w
    przypadku materaców i wielokomorowych dmuchanych foteli. Są wersje na
    200 v i 12 v.

    http://tugazetka.pl/biedronka/2013.06.10.wakacje1/10
    172,Materac,dwuosobowy

    Chyba ten sam model, ale pod inną nazwą, widziałem także w Lidlu. To
    naprawdę działa, mam go od kilku lat.

  • 12. Data: 2016-02-03 16:26:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >potem się nie kręci :) Można także wypompowywać powietrze - jest to
    >wygodne w przypadku materaców i wielokomorowych dmuchanych foteli. Są

    Masz chyba na mysli to
    http://tugazetka.pl/biedronka/2013.06.10.wakacje1/10
    173,Pompka,elektryczna,do,materaca

    Owszem, dziala i to nawet dobrze, ale:
    -to jest wlasnie turbinkowe/wiatraczkowe,
    -cisnienie daje tyle co ... trzeba do materaca. Tyle co nic, jesli
    chodzi o pompowanie opony czy pilki.

    >Chyba ten sam model, ale pod inną nazwą, widziałem także w Lidlu. To
    >naprawdę działa, mam go od kilku lat.

    Kupilem w Lidlu ... wiatraczek sie odkrecil od oski. A rozebrac sie
    nie da, bo sklejone czy zatrzasniete solidnie :-)

    Widzialem tez wersje na baterie - w srodku sie ladnie mieszcza 4 szt
    R20. Mozna zabrac na plaze :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-02-03 18:01:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mz l...@w...pl ...

    > Witam
    > Ostatnio widziałem jak facet z pomocy drogowej dopompowywał komuś koło
    > z takiego małego przenośnego kompresora podłączonego do gniazda
    > zapalniczki w samochodzie.
    > Na allegro wygrzebałem coś takiego
    > http://allegro.pl/kompresor-powietrza-250psi-pompka-
    samochodowa-i592080
    > 4637.html Miał ktoś z was doczynienia z takimi zabawkami ? Przydało by
    > się to też żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze
    > dla dzieci do wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.
    >
    > Co o tym sądzicie.

    Ratowniczo spoko - działa.
    Do basenika to polecam lepiej jakas pompkę do takich zastosowań - tez
    kosztują paredziesiat zł a masz komplet koncówek i chyba jednak szybciej
    pompują.

  • 14. Data: 2016-02-03 18:04:48
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Masz chyba na mysli to
    > http://tugazetka.pl/biedronka/2013.06.10.wakacje1/10
    173,Pompka,elektryczna,do,materaca

    Oczywiście, omsknęło mi się.

    > Owszem, dziala i to nawet dobrze, ale:
    > -to jest wlasnie turbinkowe/wiatraczkowe,
    > -cisnienie daje tyle co ... trzeba do materaca. Tyle co nic, jesli
    > chodzi o pompowanie opony czy pilki.

    Pisałem, że tylko do pompowania zabawek. Ale łaśnie takie chyba są
    wymogi wątkotwórcy.

    > Kupilem w Lidlu ... wiatraczek sie odkrecil od oski. A rozebrac sie nie
    > da, bo sklejone czy zatrzasniete solidnie :-)

    U mnie na razie tylko niemiłosiernie się grzeje.

    > Widzialem tez wersje na baterie - w srodku sie ladnie mieszcza 4 szt
    > R20. Mozna zabrac na plaze :-)

    I worek zapasowych baterii...

  • 15. Data: 2016-02-03 19:32:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2016 o 12:18 mz <l...@w...pl> pisze:

> [...]
    > żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci
    > do wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.

    Używam takich małych kompresorów z powodzeniem od kilku lat, ale zawsze są
    to urządzenia na wyposażeniu auta. Kiedyś był to kompresor renault, teraz
    citroen. Bez problemu pompują koło do 3.5 bara. Trwa to trochę, ale bez
    przesady.
    Kompresorki te mają wbudowany manometr, przydają się przy aucie i w domu -
    taczki, rowery, przyczepkę - wszystko ogarniam takim kompresorkiem.
    Do kółka czy baseniku uzywam jakiejś zabawki z biedronki (na 12V i 230V) i
    też daje radę, kompresor do kół raczej się do tego nie nadaje, ma za małą
    wydajność.

    TG

  • 16. Data: 2016-02-03 20:32:09
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-02-03 o 13:05, sirapacz pisze:
    > 1. pompuje wolno (nie ma zbiornika wiec trzymasz tyle ile tym malenstwem
    > pompowałbyś zbiornik).
    > 2.szybko się przegrzewa (na dopompowanie koła wystarczy, na napompowanie
    > może być konieczność na raty).
    > 3. niewymienny wężyk który u mnie ułamał się w dość krótkim czasie.
    > 4. nie ma problemu z napompowaniem do 3barów (poza czasem).
    > jak już to dołożyłbym nieco więcej i wziął bardziej uniwersalne
    > urządzenie (ale większe znacznie)
    Potwierdzam i dodam, że hałasuje jak...

  • 17. Data: 2016-02-03 23:32:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mz" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci do
    > wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.

    kupilem x lat temu, przestal dzialac, kupilem drugi, przestal dzialac
    kupilem trzeci ale tym razem z wyposazenia toyoty, byl nawet tanszy niz
    nowe chinskie badziewie a dziala 8 rok

    w miedzy czasie kupilem nastepny do drugiego auta, kupili brat i ojciec
    i wszystkie chodza - wszystkie tez z wyposazenia samochodow a nie chinskie
    nonejmy

    tak ze polecam ta droge, chociaz pewnie juz (albo zaraz) bedzie sie mozna
    na tym naciac bo ktos zweszy interes

    --
    http://db.org.pl/

  • 18. Data: 2016-02-04 07:13:27
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 12:18, mz pisze:
> [...]
    > http://allegro.pl/kompresor-powietrza-250psi-pompka-
    samochodowa-i5920804637.html

    > Miał ktoś z was doczynienia z takimi zabawkami ?
    Bardzo podobny spalił mi się (dosłownie) przy pompowaniu zwykłego
    1-osobowego materaca. Roweru tym się nie dało napompować, bo poddawał
    się przy ok 5 at, a opony samochodowej nie miałem okazji przetestować.
    Widziałem natomiast takie coś:
    http://allegro.pl/kompresor-pompka-150psi-12v-sklep-
    slask-i5755294249.html

    WYgląda bardziej obiecująco, do tego małego. Nie wiem tylko, czy jest to
    taka sama konstrukcja x 2, czy coś solidniejszego.
    Jacek

    ----------------

    Problem w tym, że nie ma zasilania z sieci 230V.

  • 19. Data: 2016-02-04 11:15:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci
    > do wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.

    Do dopompowania koła potrzebujesz kompresora: duże ciśnienie, mała
    wydajność.

    Do materaca/namiotu/baseniku itp. potrzebujesz turbiny - małe ciśnienie,
    duża wydajność.

    Sumując razem - potrzebujesz pompki dwufunkcyjnej do pontonów, np:
    http://www.pontony.net.pl/pel.php

    Są to urządzenia pompujące najpierw turbiną, potem włączające kompresor
    tłokowy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-02-04 11:17:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Potwierdzam i dodam, że hałasuje jak...

    kazdy kompresor bedzie hałasował:) nie ma siły:)