  • 21. Data: 2016-02-04 18:45:36
    Temat: Re: kompresor mini
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 3 Feb 2016 12:55:31 +0100 Uncle Pete <4...@g...com> napisał:

    >Generalnie opinia o tych zabawkach za kilkadziesiąt złotych jest bardzo
    >kiepska: pompują bardzo wolno albo wcale. Co nie przeszkadza producentom
    >podawać wyjątkowo optymistyczne dane techniczne. Przecież 250 psi to
    >przeszło 5 razy więcej, niż wynosi ciśnienie w zwykłej oponie w zwykłym
    >samochodzie osobowym. Przypomina tanie chińskie akumulatorki AA o
    >deklarowanej pojemności 4-5 amperogodzin )))

    Zwłaszcza że to wysokie ciśnienie (250psi = 17,2bar) jest do niczego
    niepotrzebne, potrzebna jest duża wydajność. Chwalić się należy się
    więc nie barami, a litrami na minutę. To standardowa sprężarka ma
    maksymalne ciśnienie w okolicach 8-10bar i spokojnie to wystarcza do
    typowych zastosowań (zwyle zresztą ustawia się mniej). A chwalą się
    ciśnieniem, bo przecież takie maleńkie gównienko to wydajność ma
    prawie żadną. Jak kto gupi to i kupi :-)

  • 22. Data: 2016-02-04 20:20:30
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 3 Feb 2016 18:04:48 +0100 Uncle Pete <4...@g...com> napisał:

    >I worek zapasowych baterii...

    Przerobić na Li-Ion :-)

  • 23. Data: 2016-02-05 08:36:30
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 lutego 2016 12:17:42 UTC+1 użytkownik mz napisał:
    > Witam
    > Ostatnio widziałem jak facet z pomocy drogowej dopompowywał komuś koło z
    > takiego małego przenośnego kompresora podłączonego do gniazda zapalniczki w
    > samochodzie.
    > Na allegro wygrzebałem coś takiego
    > http://allegro.pl/kompresor-powietrza-250psi-pompka-
    samochodowa-i5920804637.html
    > Miał ktoś z was doczynienia z takimi zabawkami ? Przydało by się to też żeby
    > w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci do wody
    > można użyć a nie chce się płuc wypluwać.
    >
    > Co o tym sądzicie.

    Ja sądzę że ci poniżej nie mieli do czynienia z czymkolwiek :)

    Mam taką (podobną)
    http://allegro.pl/kompresor-samochodowy-12v-pompka-d
    o-kol-autagratis-i5958951750.html

    Pompuje nią rower, dopompowywalem koła w osobówce jak krzywe felgi miałem i powietrze
    schodziło.

    Dopompowanie z 0.8 do 1.3 atmosfery w jakieś 4 minuty.

    Raz pompowalem koło od zera to troche dłużej zeszło i trzeba było patrzeć czy sie coś
    nie przegrzewa.
    Pompke mam już ponad 2 lata i pompuje wesoło.

  • 24. Data: 2016-02-05 10:18:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-05 o 08:36, s...@g...com pisze:

    > Raz pompowalem koło od zera to troche dłużej zeszło i trzeba było patrzeć czy sie
    coś nie przegrzewa.
    > Pompke mam już ponad 2 lata i pompuje wesoło.

    To od zera to było w rowerze czy bezdętkowe w samochodzie ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2016-02-05 12:13:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Dopompowanie z 0.8 do 1.3 atmosfery w jakieś 4 minuty.

    W jakiej oponie starczy takiego ciśnienia?

  • 26. Data: 2016-02-05 22:08:53
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 10:17:59 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > To od zera to było w rowerze czy bezdętkowe w samochodzie ?

    Bezdetkowe dla opony 16 calowej.

  • 27. Data: 2016-02-05 22:10:53
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 12:13:00 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > W jakiej oponie starczy takiego ciśnienia?

    Poprawka - do 1.8 atm. Ford focus.

    Zazwyczaj dopompowanie dwu opon to spokojne 4-6 minut.

  • 28. Data: 2016-02-06 00:48:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-05 o 22:08, s...@g...com pisze:

    > Bezdetkowe dla opony 16 calowej.

    A jak docisnąłeś oponę do rantów felgi bez uderzenia ciśnienia
    ze zbiornika ?

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2016-02-06 01:36:38
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Poprawka - do 1.8 atm. Ford focus.

    Wciąż trochę jakby za mało...

  • 30. Data: 2016-02-06 12:29:26
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 00:47:53 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > A jak docisnąłeś oponę do rantów felgi bez uderzenia ciśnienia
    > ze zbiornika ?
    >

    > Pozdrawiam

    Juz byla na feldze.