  • 111. Data: 2020-01-31 19:23:12
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 12:35, Poldek wrote:

    > Który to jest ten słynny
    > https://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE
    > - ten?
    > Ja tu widzę już w piątej sekundzie pierwsze przejście dla pieszych.

    Po którym biegnie twoje dziecko oraz teściowa.

  • 112. Data: 2020-01-31 19:24:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 13:41, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > O ile pamietam to byly i lepsze.

    > Ale Frog sie dopiero rozpedza :)

    Moim zdaniem jeździ za tymi motorkami dokładnie tak jak nieoznakowane
    radiowozy :-)

  • 113. Data: 2020-01-31 19:33:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 16:17, Poldek wrote:

    > Człowiek, który jest inspiracją i wzorem do naśladowania dla młodych nie
    > powinien iść do więzienia w Polsce. Np. Orczykowski - chciał być jak
    > Frog. I co teraz? Przez prześladowania obaj mogą stracić najlepsze lata
    > w pierdlu.

    Trochę prowokuję, ale ..

  • 114. Data: 2020-01-31 20:04:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 09:46, Poldek wrote:
> [...]
    -frog-skazany-na-poltora-roku-wiezienia,nId,4296390

    > Zakaz jest jeden i ten sam. W przypadku Roberta Nogala sądowy zakaz
    > obejmuje wszelkie pojazdy mechaniczne w ruchu lądowym, wodnym i
    > powietrznym. Nie ma kontroli w powietrzu.

    Aaa aaa.

  • 115. Data: 2020-01-31 20:08:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 15:22, Poldek wrote:

> [...]
    apa%20CTR%20EPWA.pdf

    > Nogal nie lata z lotniska Chopina, tylko z lotniska Bemowo (Babice).
    > Musi być w kontakcie radiowym z kontrolerami - i co z tego?
    > Przez radio go złapią i zakują w kajdanki? Kontrolerzy z wieży?
    > Przed wejściem do samolotu sprawdzają go w aktualnym rejestrze? I co -
    > kładą się Rejtanem przed awionetką, którą startuje?

    A na drodze to jak niby jest?

    > Daj spokój. Na Babicach każdy robi co chce, bo z tego żyje to lotnisko,
    > że Nogale i jemu podobni bawią się samolocikami. To jest siedlisko tego
    > typu towarzystwa miłośników piłowania, pierdzenia i wycia.
    > Tam od lat jest pełna olewka przepisów.

    To tak jak na drogach :-) Kwestia jest taka czy aby na pewno przepisy te
    są właściwe. Bo jeśli jedynym sensem przepisów jest utrzymywanie ścierwa
    przed i po pójściu na emetyturę to to jest zwykłe wypaczenie. Nie jest
    tak, że ci wszyscy ludzie wsiadając do samochodu czy awionetki stają się
    przestępcami tylko raczej ci którzy na tym żerują.

  • 116. Data: 2020-01-31 20:10:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 16:48, Cavallino wrote:

    > Do tego wystarczy działanie debila na prawym pasie, który ni z gruchy ni
    > z pietruchy postanowi zahamować.
    > Ty nie musisz nic zrobić, żeby stać się winnym takiej "zbrodni"....

    No to wtedy on jest winny a nie Ty.

  • 117. Data: 2020-01-31 20:16:54
    Temat: Re: koniec.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 17:01, Leo56 wrote:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy kierowca musi brac to pod uwagę, bo z lewego pasa trudniejsza jest
    > ocena zachowania pieszego na chodniku po prawej stronie jezdni.

    Jakiego pieszego? Masz puste przejście i jadą dwa samochody z których
    jeden zahamuje gwałtownie. To ten drugi siłą rzeczy wyprzedzi go.

    > Niewiele trzeba zrobić, żeby nie stać się winnym. Wystarczy
    > tylko zachować szczególną ostrożność, zwolnić i nie wyprzedzać
    > przed przejściem.
    > Za dużo tego ?

    Ty chyba nie jarzysz. Jak jadą dwa samochody i jeden gwałtownie zahamuje
    to drugi musi go wyprzedzić. Bo nawet pomijając niezerowy czas reakcji
    kierowcy drugiego samochodu, który musiałby również zahamować, jest czas
    reakcji układów hamulcowych. Tylko gdyby obaj umówili się lub
    przyopadkiem zahamowali tak samo to żadnej z nich nie wyprzedziłby drugiego.

    Że też trzeba komentować głupie wypowiedzi.

  • 118. Data: 2020-01-31 20:18:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 12:47, Poldek wrote:

    > Chłopak nic złego nie zrobił, a się go czepiają.

    A co zrobił złego?

  • 119. Data: 2020-01-31 20:20:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 13:53, Poldek wrote:

    > Nogal to nieprawdziwy przestępca, tylko sympatyczny młody człowiek z
    > pasją, którą pragnie rozwijać.

    Myślę, że dokładnie tak jest.

    > Jeśli aparat nie jest w stanie uziemić przestępcy podanego na talerzu -
    > sam zamieścił w internecie nagrany przez siebie film o swoich
    > przestępstwach, ...

    To się nie kwalifikuje na przestępstwo tylko co nbajwyżej niebywałą
    nonszalancję.

    to tym bardziej nie jest w stanie złapać przestępcy,
    > który się nie reklamuje w internecie. Aparat to fikcja. Obecna próba
    > zamknięcia Nogala wynika z chęci aparatu, żeby się wykazać. Tysiące
    > innych robią to samo codziennie i nic - spokój. Nie wpadli oni jednak na
    > to, żeby koniecznie w internecie zwracać na siebie uwagę.

    Aparat nie chce nikogo łapać tylko mieć wcześniejszą emertyturę. Nie
    zauważyłeś?

  • 120. Data: 2020-01-31 20:36:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2020 o 12:44, Poldek pisze:

    > No to powinna być trzecia szansa.
    > Przecież nikomu nic się nie stało.

    Jak z tupolewem!

    --