-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny
Date: Sat, 24 Apr 2010 20:55:52 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <hqverq$qp6$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272135354 27430 85.198.212.230 (24 Apr 2010 18:55:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Apr 2010 18:55:54 +0000 (UTC)
X-User: twitek4
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275129
[ ukryj nagłówki ]witam
Mam Xsarę hdi z 2000roku. Jak ja kupiłem miała "dorżnięte" tarcze
hamulcowe do zera. wymieniłem nowe i po paruset km sie pokrzywiły.
Zostały przeszlifowane, i znowu to samo. W innej firmie zleciłem
wymiane, to samo - znowu krzywe. NAprawiono mi zaciski hamulcowe,
amortyzatory, zawieszenie, tylne tarcze, i wszystko na nic. raz na pół
roku mam nowe tarcze i klocki. Gwarancja - gwarancją, ale teraz sie
normalnie boje hamować. jeżdżę już prawie jak kapelusznik, z dzieckiem
zresztą, wiec naprawdę ostrożnie. co moze jeszcze powodować takie
regularne skrzywienia tarcz?
Czy wogóle jest to mozliwe ze mocne wciśnięcie hamulca na postoju krzywi
tarcze? Ani razu na tarczach nie było śladów przegrzania, uderzenia..
Auto (hamulce) widziało conjmniej 3 mechaników - ostatnio norauto..
Pomóżcie..
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.10 21:08 Krzysiek Kielczewski
- 24.04.10 21:26 Feniks
- 24.04.10 21:48 Leszek Kowalski
- 24.04.10 21:55 to
- 24.04.10 22:11 ToMasz
- 24.04.10 22:11 ToMasz
- 24.04.10 22:16 ToMasz
- 24.04.10 22:21 Tomasz Pyra
- 24.04.10 22:31 Krzysiek Kielczewski
- 24.04.10 22:37 to
- 24.04.10 22:38 to
- 24.04.10 23:20 Jarek
- 25.04.10 02:39 Sylwester Łazar
- 25.04.10 09:58 Macko
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=