    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny
    Date: Sat, 24 Apr 2010 20:55:52 +0200

    witam

    Mam Xsarę hdi z 2000roku. Jak ja kupiłem miała "dorżnięte" tarcze
    hamulcowe do zera. wymieniłem nowe i po paruset km sie pokrzywiły.
    Zostały przeszlifowane, i znowu to samo. W innej firmie zleciłem
    wymiane, to samo - znowu krzywe. NAprawiono mi zaciski hamulcowe,
    amortyzatory, zawieszenie, tylne tarcze, i wszystko na nic. raz na pół
    roku mam nowe tarcze i klocki. Gwarancja - gwarancją, ale teraz sie
    normalnie boje hamować. jeżdżę już prawie jak kapelusznik, z dzieckiem
    zresztą, wiec naprawdę ostrożnie. co moze jeszcze powodować takie
    regularne skrzywienia tarcz?
    Czy wogóle jest to mozliwe ze mocne wciśnięcie hamulca na postoju krzywi
    tarcze? Ani razu na tarczach nie było śladów przegrzania, uderzenia..
    Auto (hamulce) widziało conjmniej 3 mechaników - ostatnio norauto..

    Pomóżcie..
    ToMasz