  • 11. Data: 2015-07-30 20:32:49
    Temat: Re: kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:mpd1kq$o44$...@d...me...
    >Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
    >ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

    Odpowiedz okazuje sie trywialna
    https://pzuoc.pl/

    "Oferta reprezentatywna dla 51-letniego mężczyzny, mieszkańca Makowa
    Podhalańskiego i właściciela Forda fiesty (3-letni pojazd, o
    pojemności silnika 1242cm3), który od 8 lat nie miał szkody."

    J.

  • 12. Data: 2015-07-30 21:19:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 18:53, J.F. pisze:

    > Dlatego wlasnie do agenta - myslisz, ze on ma czas aby marnowac 15 minut
    > na jedno liczenie ?
    > Maja prosta tabelke i leca do nastepnego.
    >
    > No chyba ze sie myle i komputery wyparly juz proste tabelki nawet dla
    > agentow ...

    Toż już pisałem, że chyba mentalnie żyjesz w roku 1990. Nikt, w tym i
    agenci "na tabelach" nie pracuje.

    I zresztą do kogo ktoś miałby pójść, jak nie do agenta? Przecież właśnie
    tylko agenci (i brokerzy) mają monopol na zawieranie umów
    ubezpieczeniowych. Przypadkowy Ziutek tego robić nie może.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-07-30 21:28:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Toż już pisałem, że chyba mentalnie żyjesz w roku 1990. Nikt, w tym i
    >agenci "na tabelach" nie pracuje.

    Taka tabelke widzialem jeszcze/juz 21 wieku.
    Bodajze Allianz - juz sie zaczeli pytac klienta o wszystko, ale agenci
    mieli prostsze metody.

    >I zresztą do kogo ktoś miałby pójść, jak nie do agenta? Przecież
    >właśnie
    >tylko agenci (i brokerzy) mają monopol na zawieranie umów
    >ubezpieczeniowych. Przypadkowy Ziutek tego robić nie może.

    Ja tam od dawna zawieram przez internet ...

    J.

  • 14. Data: 2015-07-30 21:45:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Maja prosta tabelke i leca do nastepnego.

    No chyba ze sie myle i komputery wyparly juz proste tabelki nawet dla
    ---
    Hehe, zapytałem o ofertę na mój samochód i ... dali ofertę na inny bo w
    systemie go mieli a mojego nie. Dopiero mają wprowadzić.

  • 15. Data: 2015-07-30 22:14:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 13:27, ToMasz pisze:
    > witam
    > Ubezpieczyciele dają nam różne stawiki ubezpieczeń. w zależności od
    > bezszkodowości - sprawa jasna. ale pytają o wiek, przewożone w aucie
    > dzieci... i setkę innych bzdur.
    > Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
    > ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

    A kto to reklamował się w TV z dodatkowymi 30% zniżki? Nie pamiętam bo
    na reklamach mam już odruch wciskania MUTE (chyba o to chodziło idiotom
    od marketingu co to reklamy puszczają głośniej).

    No bo jak ja mam 70%, to z tymi dodatkowymi będę miał 100%.
    Przechodzę :)

    A poza tym co napisałeś może mieć znaczenie plus marka auta, miasto itp itd.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2015-07-30 22:30:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 21:28, J.F. pisze:

    > Ja tam od dawna zawieram przez internet ...

    Znaczy się podpisujesz umowę z internetem? Szacun ;)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-07-30 23:33:03
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
    > ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

    Żonaty informatyk przed 40-ką z żoną księgową (drugi użytkownik, równie
    nudny jak pierwszy), z dwójką dzieci szkolnych, po 10 lat bezszkodowej
    jazdy, parkowanie na strzeżonym paringu (nie pytajcie czemu, ale wpływa
    to na OC :D), dizel, nudny, w wyrazistym kolorze, od nowy do max 6letni,
    prawko od zawsze, do 10tys Km /rk planowanego przebiegu, brak
    młodych-gniewnych współużytkowników.
    Taniej sie już nie da.
    No, możesz jeszcze zarejestrować w Pcimiu

  • 18. Data: 2015-07-31 01:11:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 23:33, Scobowski pisze:
    > na strzeżonym paringu (nie pytajcie czemu, ale wpływa to na OC

    Trudniej ukraść i narobić szkód.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-07-31 08:17:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-30 23:33, Scobowski wrote:

    > Taniej sie już nie da.

    Zawsze mnie zastanawiało, czemu taniej jest w jakimś Józefosławiu lub
    inną wioską pod Warszawa, niż w Warszawie. Przecież oni i tak jeżdzą w
    tej samej Warszawie, tylko jeszcze muszą do niej dojechać;)

    Shrek.

  • 20. Data: 2015-07-31 08:17:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Irokez* napisał(-a):

> [...]
    > idiotom od marketingu co to reklamy puszczają głośniej).
    >
    > No bo jak ja mam 70%, to z tymi dodatkowymi będę miał 100%.

    Żart oczywiście :) Ale z tymi %% to jest istne ogłupianie ludzi.
    Klienta powinna obchodzić ilość PLN, a nie %%, bo więcej tych ostatnich
    wcale nie musi znaczyć mniej tych pierwszych. Tylko nie wszyscy sobie to
    uświadamiają.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675