  • 21. Data: 2015-07-31 08:53:18
    Temat: Re: kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-31 o 08:17, Shrek pisze:

    > Zawsze mnie zastanawiało, czemu taniej jest w jakimś Józefosławiu lub
    > inną wioską pod Warszawa, niż w Warszawie. Przecież oni i tak jeżdzą w
    > tej samej Warszawie, tylko jeszcze muszą do niej dojechać;)

    Nie wszyscy. A cenniki to efekt obserwacji statystyk. Zmiennych
    wpływających na wypadkowość jest mnóstwo, łącznie być może z tą, że
    warszawiacy jeżdżą jak buraki (na przykład taki Frog robiąc swoje rajdy
    w Józefowie zrobi mniejsze szkody niż rajd w Warszawie). Miejsce
    zamieszkania to tylko zgrubsza cecha, którą łatwo określić, a która jest
    skorelowana z wieloma innymi cechami i właściwościami dającymi
    statystycznie mniejszą wypadkowość.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-07-31 09:15:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2015 20:32:49 +0200, J.F. napisał(a):
    > Odpowiedz okazuje sie trywialna
    > https://pzuoc.pl/
    > "Oferta reprezentatywna dla 51-letniego mężczyzny, mieszkańca Makowa
    > Podhalańskiego i właściciela Forda fiesty (3-letni pojazd, o
    > pojemności silnika 1242cm3), który od 8 lat nie miał szkody."

    Tak a propos - komus sie chce zadzwonic do PZU ?

    Kalkulatora nie maja,
    wpisalem w rankomat - oferty od 259 zl do 1300, ale PZU tam nie ma.

    No i tak mnie zastanawia - pzu takie tanie, Makow taki bezpieczny,
    czy klienta tam zadnego nie maja, wiec obnizyli dla reklamy.

    J.

  • 23. Data: 2015-07-31 09:24:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-31 o 09:15, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No i tak mnie zastanawia - pzu takie tanie, Makow taki bezpieczny,
    > czy klienta tam zadnego nie maja, wiec obnizyli dla reklamy.

    Powpisywałem dane do Titusa (kalkulatora PZU) i rzeczywiście - wyszło
    184zł przy 60% zniżek bonus malus.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-07-31 09:26:29
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Tak a propos - komus sie chce zadzwonic do PZU ?
    >
    > Kalkulatora nie maja,
    > wpisalem w rankomat - oferty od 259 zl do 1300, ale PZU tam nie ma.

    A ten jest zły?
    https://www.pzuonline.pl/kalkulator

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-07-31 10:13:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 09:26:29 +0200, Miroo napisał(a):

    > A ten jest zły?
    > https://www.pzuonline.pl/kalkulator

    Widac zly, skoro sie nim nie chwala. A moze i chwala ...
    Albo ... zly, bo wylicza 165 zl

    Ciekawe, dla mnie 738 zl. I nie wiem co zawinilo - silnik, miasto,
    marka, wiek ...

    J.

  • 26. Data: 2015-07-31 10:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 01:11:53 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Trudniej ukraść i narobić szkód.

    Taa, bo my w Anglii zyjemy i joy ride to popularny sport ...

    J.

  • 27. Data: 2015-07-31 10:50:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-31 o 08:17, Big Jack pisze:
    > Żart oczywiście :) Ale z tymi %% to jest istne ogłupianie ludzi.
    > Klienta powinna obchodzić ilość PLN, a nie %%, bo więcej tych ostatnich
    > wcale nie musi znaczyć mniej tych pierwszych. Tylko nie wszyscy sobie to
    > uświadamiają.
    Dokładnie. Czekam na oferty 99% zniżki, oczywiście przy składce
    podstawowej 200000 PLN ;-)

    Maciek

  • 28. Data: 2015-07-31 11:16:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 08:17:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zawsze mnie zastanawiało, czemu taniej jest w jakimś Józefosławiu lub
    > inną wioską pod Warszawa, niż w Warszawie. Przecież oni i tak jeżdzą w
    > tej samej Warszawie, tylko jeszcze muszą do niej dojechać;)

    No coz, zakladam, ze stoi za tym jakas statystyka.

    Moze polowa jednak nie jezdzi ?

    Ale nawet jak "nie jezdzi", to co pewien czas pewnie odwiedza ... a
    wtedy wychodzi, ze sa niedzielnymi kierowcami :-)

    J.

  • 29. Data: 2015-08-01 14:53:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Maciek* napisał(-a):

    > Dokładnie. Czekam na oferty 99% zniżki, oczywiście przy składce
    > podstawowej 200000 PLN ;-)

    Chyba na ciągnik siodłowy, bo na osobówkę to składka byłaby raczej mało
    atrakcyjna :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675