    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: kto fotografuje pentaxem?
    Date: Fri, 24 Oct 2014 21:56:48 +0200

    Witam,
    Wiem, ze to watek 'advocacy' i bardziej pasuje na forum pentaxa, ale nie
    lubie tamtejszego towarzystwa...
    Otoz ostatnio 3 osoby (skadinad calkiem niezli fotografowie) podsmiewaly
    sie z mojego pentaxa i systemu jako takiego.
    Ze niby jakas zabaweczka dla amatorow, no bo 'jaki znany fotograf uzywa
    pentaxa'?
    Nigdy sie tym nie interesowalem. Ale faktycznie, czy sa jacys wybitni
    swiatowi fotografowie, ktorzy foca pentaxami (czy tylko nikonami,
    canonami, czy leicami)?
    A przy okazji - to samo pytanie o fotografow olympusowych.
    --
    TA