  • 101. Data: 2011-10-07 20:53:37
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:j6ne6c$ugv$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > Ja spotkałem się z określeniem nadlewka - przyznam, że w stosunku do opon
    > brzmi logiczniej niż nalewka.

    bo ja wiem ... w sumie nie są ani nalewane ani nadlewane.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 102. Data: 2011-10-07 20:54:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie chcę, ale czy mam wobec tego popierać takiego pana Mietka
    > zatrudniającego na budowie ludzi bez ubezpieczenia i jeżdżącego
    > przeładowanym gruchotem na niepewnych oponach?

    temat tak szeroki i wcale nie taki prosty i oczywisty, ze nie ma większego
    sensu (w tym gronie) go poruszać.
    ps. w tym gronie, bo powinien być załatwiony na Wiejskiej!

  • 103. Data: 2011-10-07 23:20:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-07 12:31, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > I jesteś z nich zadowolony ? Bo ja słyszałem odmienne opinie (głównie).

    Trudno powiedzieć, bo to moje pierwsze slicki w Hondzie.
    Następne kupię pewnie Markgumy i wtedy porównam.

    Na pewno jest dużo lepiej niż na cywilnych oponach, jedną parę już
    zużyłem i nie ma problemu np. z kordem.

    Z 13" slickiem Markguma miałem zawsze problemy - wyłaziły bąble, albo
    pojawiały się inne uszkodzenia z boku, ale tłumaczę to sobie tak, że
    trudno o dobry kord 13", a w 17" dostępność bardziej wytrzymałych kordów
    powinna być większa.

  • 104. Data: 2011-10-08 21:24:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-06 23:56, kkk pisze:

    > Mocne :), ładną Ci bajeczkę wcisnął, a Ty widzę jak Pelikan... no cóż
    > chociaż nie powielaj tych głupot bo jeszcze Cię ktoś wyśmieje :)).
    > BTW do najgorszego syfu można dorobić najlepszą ideologię :)

    Ale w ktorym miejscu? Bo faktycznie dowazal ledwo co po pare g na kole i
    nic nie bije, wiec jestem sklonny jednak uwierzyc w te jego "bajke"

    --
    venioo
    GG:198909

  • 105. Data: 2011-10-08 22:04:17
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kamil d <k...@t...pl> napisał(a):

    > Jakoś po założeniu tanich Rain Expierdów przestał mieć. Nawet na
    > zużytych oponach, które były chyba od nowości zachowywał się o niebo
    > lepiej niż na nalewkach.

    hmm...

    Moje miało niezmiennie cały czas złą trakcję, ale na czym jeździło
    nie wiem, było to "na zimówkach" i "na letnich" ;)

    ale ostatnio się nawet siostry lanos tez 1.6 popsuł (rozbił) przez
    trakcję i brak ESP, na mokrym.

    z tym że nigdy nim nie jechałem na "nalewkach" to nie mam porównania

    pozdrawiam.

  • 106. Data: 2011-10-09 13:08:26
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 8.10.2011, venioo napisał(a):

    > Ale w ktorym miejscu? Bo faktycznie dowazal ledwo co po pare g na kole i
    > nic nie bije, wiec jestem sklonny jednak uwierzyc w te jego "bajke"

    Mój koleś twierdzi, że Polo-Cocta była lepsza od Coca-Coli, bo piły ją
    krasnoludki. Faktycznie smak wódki zabijała tak samo a może i lepiej, więc
    ja mu wierzę. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 107. Data: 2011-10-09 13:29:53
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-10-09 13:08, Michal Lukasik pisze:

    > Mój koleś twierdzi, że Polo-Cocta była lepsza od Coca-Coli, bo piły ją
    > krasnoludki. Faktycznie smak wódki zabijała tak samo a może i lepiej, więc
    > ja mu wierzę. ;D

    No to powiem Ci konkretnie: zalezy od organizmu. Ja nienawidze slodzikow
    i po PC czuje sie zajebardzo niedobrze. Do pepsi nie wiem czego
    dorzucaja, ale dostaje skretu kiszek. CC to jedyna cola na naszym rynku
    jaka moj organizm toleruje. Co do wodki - trzeba kupowac taka, zeby nie
    trzeba bylo zabijac jej smaku ;)
    A tak powazniej, to mialem nadzieje, ze dowiem sie czegos
    konkretniejszego o tych oponach, skoro krytykuje sie kogos tak
    autorytatywnie to trzeba miec jakas wiedze w temacie. Jak widac takie
    pitolenie dla pitolenia. A te opony po prostu byly na aucie jak kupowalem.
    --
    venioo
    gg:198909

  • 108. Data: 2011-10-09 15:44:19
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 8 Paź, 21:24, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > Ale w ktorym miejscu? Bo faktycznie dowazal ledwo co po pare g na kole i
    > nic nie bije, wiec jestem sklonny jednak uwierzyc w te jego "bajke"

    Kilka wątków wyżej napisałem jak się naprawdę "segreguje" opony do
    bieżnikowania. Te 2 lata to była bajka jak o krasnoludkach (w nie
    chyba nie wierzysz?). Zapewne wyważał - nie doważał i uwierz, że "parę
    gram" nie świadczy w żaden sposób o jakości opon.

    > A te opony po prostu byly na aucie jak kupowalem.

    Pozostaje życzyć powodzenia i szczęścia w czasie użytkowania.

  • 109. Data: 2011-10-09 16:02:57
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-10-09 15:44, kkk pisze:

    > Kilka wątków wyżej napisałem jak się naprawdę "segreguje" opony do
    > bieżnikowania.

    No widzisz. A moim zdaniem to wrzucanie wszystkich do jednego wora, nie
    majace nic wspolnego ze stanem faktycznym. I to, ze 9/10 firm ma w d...
    klienta i produkuje buble nie oznacza, ze 1/10 nie moze robic dobrych
    produktow. Miales takie doswiadczenia, ja mam inne - stad moje zdanie. A
    to co powiedzial gumiarz podalem raczej jako ciekawostke, ktora wcale
    nie jest moim zdaniem niemozliwa, a wrecz calkiem prawdopodobna. W
    Szwecji z tego co zauwazylem regeneracja opon jest duzo bardziej
    popularna niz w PL, a jakos masowo sie nie zabijaja na drodze z tego
    powodu...

> [...]
    > gram" nie świadczy w żaden sposób o jakości opon.

    > Pozostaje życzyć powodzenia i szczęścia w czasie użytkowania.

    Od marca przejechalem jakies 14 tys km i jakos zyje, z zakretow nie
    wypadam, nie wjechalem nikomu w d..., bieznik sie nie odkleil nawet przy
    150km/h w gorace lato - dlatego napisalem, ze JA jestem z TYCH opon
    zadowolony.

    --
    venioo
    gg:198909

  • 110. Data: 2011-10-09 17:49:52
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 9 Paź, 16:02, venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote:

    > No widzisz. A moim zdaniem to wrzucanie wszystkich do jednego wora, nie
    > majace nic wspolnego ze stanem faktycznym. I to, ze 9/10 firm ma w d...
    > klienta i produkuje buble nie oznacza, ze 1/10 nie moze robic dobrych

    Ja nie teoretyzuję w przypadku opon...
    Piszę bo wiem...

> [...]
    > wypadam, nie wjechalem nikomu w d..., bieznik sie nie odkleil nawet przy
    > 150km/h w gorace lato - dlatego napisalem, ze JA jestem z TYCH opon

    Wierzę ze jestes zadowolony. Może masz niskie wymagania lub brak
    innych opon do porównania. Na większości regenerowanych opon różnica
    względem oryginalnych wychodzi w miarę upływu czasu użytkowania gdzie
    właściwości "nalewek" względem nowych drastycznie się pogarszają.
    Trudności z wyważaniem, z biciem mimo wyważenia, odpadaniem bieżnika
    itd to osobne tematy. Opony osobowe nie są aktualnie projektowane tak
    aby możliwe było ich kolejne użytkowanie (po 1 zużyciu warstwy
    ścieralnej) - i to właściwie zamyka temat.
    Znając temat "od podszewki" nigdy bym takich opon nie kupił do
    własnego auta. Na wężu ogrodowym (podobno) też da się jeździć.