  • 111. Data: 2011-10-10 09:47:42
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-10-07 23:20, Tomasz Pyra wrote:

    > Trudno powiedzieć, bo to moje pierwsze slicki w Hondzie.
    > Następne kupię pewnie Markgumy i wtedy porównam.

    Gwoli uzupełnienia: podobne nowo mieszanki Maxxsporta są znacznie lepsze
    od poprzednich (o których miałem większość opinii). O markgumie jeśli
    chodzi o slicka to niestety sporo niepochlebnych opinii krąży.. a to że
    bieżnik się odkleja, a to że uszkodzenia wychodzą...
    Jakie mniej więcej masz różnice w cenach ?

    > Na pewno jest dużo lepiej niż na cywilnych oponach, jedną parę już
    > zużyłem i nie ma problemu np. z kordem.

    Miło słyszeć :-)

    > Z 13" slickiem Markguma miałem zawsze problemy - wyłaziły bąble, albo
    > pojawiały się inne uszkodzenia z boku, ale tłumaczę to sobie tak, że
    > trudno o dobry kord 13", a w 17" dostępność bardziej wytrzymałych kordów
    > powinna być większa.

    Coś w tym może być.. no i 13-tkowe kordy mają z definicji niższe
    parametry niż 17-tki...
    choćby z powodu różnicy w profilu i indeksie prędkości.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 112. Data: 2011-10-11 20:41:10
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-07 10:04, s2k pisze:

    > Continental to najwyższa półka. Ile mocy że nie rozważałeś Dębicy?

    Pisałem wyżej, powtórzę ;)
    Co ma moc do dębicy?
    Znajome A8D2 popyla na Dębicach - bezproblemowo.

  • 113. Data: 2011-10-13 00:49:02
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A co Ty, kiedyś 4/5 taryfiarzy jeździło na bieżnikowanych.

    -----

  • 114. Data: 2011-10-13 01:40:26
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-08 22:04, Michał pisze:

    > ale ostatnio się nawet siostry lanos tez 1.6 popsuł (rozbił) przez
    > trakcję i brak ESP, na mokrym.

    nie nie. popsuł się przez nałożenie się kilku czynników:
    - dupy kierowcy
    - kiepskich opon
    - wybitego zawieszenia
    - przyrody / warunków atmosferycznych
    - brak systemów poprawiajacych dupowatość kierowcy

    Jak by nie liczyć, słabe opony to tylko 20% "sukcesu" :)
    W sprawnym "średnim" aucie - różnica powodowana przez opony jest NIKŁA.
    A jak się jeździ "po polsku" - z w*****nymi amorkami, luzami i zrypaną
    przez ona luzy geometrią - to się zwala na opony ;) (taaa, ultragrip-y
    mają wg. reklamy 6% lepszy grip od innych ;) )