  • 81. Data: 2011-10-07 13:44:25
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: s2k <s...@d...pl>

> [...]

    > Najlepsze jest to, ze gdybyś w tej samej sytuacji mialem normalną
    > zimówke to pewnie skończyłbyś na tym samym słupie, ale każdy zawsze
    > szuka jakiegoś wytłumaczenia.
    > Kolega od AMG co to mistrzem kierownicy, jak większość na PMS, jest -
    > nie obronił sie mimo ekstra opon, suchego asfaltu super bryki z jeszcze
    > lepszymi hamulcami oraz jezdni o szerokości trzech pasów kiedy przyłożył
    > w innego Mercedesa w dodatku twoerdząc, ze jedzie 70km/h.

    "> Mała Mcra z 65konnym silnikiem i FWD najprawdopodobniej "objedzie"

    Mimo różnic w sekundach do 100k/h? Mówimy o prostym odcinku drogi?!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nissan_Micra#Dane_techn
    iczne
    Super duper droga wersja 16v ma katalogowo 12 s

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Omega
    10,4s
    prz 125 koniach a nie 135

    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/monde
    o/i.html
    9,7 s pomimo że ciężka kobyła

    Zauważasz różnice w zmierzonych czasach.
    Więc o czym jest mowa o objechaniu?! Na prostej masz się nijak w 1 setce
    a już nie mówiąc powyżej 100 na godzinę, ale ty wiesz i tak lepiej.

    > Najlepsze jest to, ze gdybyś w tej samej sytuacji mialem normalną
    > zimówke to pewnie skończyłbyś na tym samym słupie, ale każdy zawsze
    > szuka jakiegoś wytłumaczenia.

    I znów mylisz pojęcia. Jechałem spokojnie, 60 koni a nie Amg 400 konne,
    gdybym jechał szybko nie żył bym. Wytłumaczenie jest takie że była moja
    wina. Skoro tylko zależy wszystko od twoich umiejętności to czemu w
    samochodach montują ABS ESP?! Czy aby nie po to żeby zniwelować
    konsekwencje pomyłek kierowcy?! Po co wymyślili sobie przegląd
    techniczny co rok?! Czy jesteś bogiem i nie popełniasz błędów?!

  • 82. Data: 2011-10-07 13:48:55
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-10-07 13:44, s2k pisze:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Omega
    > 10,4s
    > prz 125 koniach a nie 135

    Omega B ma 11s.

  • 83. Data: 2011-10-07 13:53:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba trochę przesadziłeś :) Te 136KM to mam właśnie w Omedze B sedan i
    > powiem Ci że zbiera się to całkiem nieźle. Od zera ciężko idzie bo to
    > ciężka kobyła ale przy prędkościach autostradowych ładnie się zbiera,

    mialem 8 omeg.
    Należe do Omega Klub Polska od 4 lat.
    Znam te samochody na wylot.

    Bądz tak dobry i nie pitol mi o tym, ze omega B z silnikiem 2,0 dobrze sie
    zbiera, bo ktoś pomyśli, ze mówisz poważnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 84. Data: 2011-10-07 13:53:51
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-07 13:48, Excite pisze:

    > Omega B ma 11s.

    Pokaż źródło 11s.

    Taka ciekawostka spod blocku. W Polskim salonie dostępna jest jedynie
    wersja Nissan Micra 1,2 litra 80 koni, 1,4 16 v nie osiągalne.

  • 85. Data: 2011-10-07 13:55:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > konsekwencje pomyłek kierowcy?! Po co wymyślili sobie przegląd techniczny
    > co rok?! Czy jesteś bogiem i nie popełniasz błędów?!

    nie mówie, ze kierowca nie może sie pomylić.
    Mówie, ze istnieje b. duże prawdopodobieństwo, ze gdybyś mial inne opony
    popełniłbyś ten sam błąd i pewnie b. podobnie by sie skońćzyło.

  • 86. Data: 2011-10-07 13:58:37
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Różnice są znacznie większe przy większych oponach. Ja byłem zmuszony
    > kupić 2szt na tył ale 225/45/17" i nalewka Profil kosztowała 150zł szt.
    > gdzie nowe Continentale to koszt około 500zł/szt a najtańsze Chińszczyzny
    > to około 250zł/szt.

    To moze trzeba kupic auto na ktorego utrzymanie nas stac? Ja np. kupujac
    auto patrze by opony mialo raczej typowe i nie za duzy rozmiar felgi.

    Dysiek

  • 87. Data: 2011-10-07 15:10:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/10/2011 17:38, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Excite" <

    > Założyć nadlewki na takie koła (prawdopodobnie auto o sporej mocy) to
    > trzeba mieć nierówno pod sufitem. Ręce opadają.

    Normalni ludzie, których nie stać na duży samochód, kupują po prostu coś
    taniego. Niektórzy za to wydadzą ostatnie oszczędności na kolubrynę po
    niemieckim emerycie żeby "somsiadowi oko zbielało", a potem dziadują
    50zł na oponach i wylewają olej do kanału, bo przecież wymiana w
    warsztacie kosztuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 88. Data: 2011-10-07 15:21:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niemieckim emerycie żeby "somsiadowi oko zbielało", a potem dziadują 50zł
    > na oponach i wylewają olej do kanału, bo przecież wymiana w warsztacie

    generalnie - mówimy o tanich samochodach i nie za ostatnie pieniądze.
    W przypadku 17" różnica w cenie wynosi troche więcej niz 50zł.
    Nawet w moim przypoadku, gdzie potrzebuje 15" różnica to ok 100zł/szt czyli
    ok 100% ceny.

    Tak czy inaczej zamówiłem już nowe, ale to nie ma większego znaczenia w tym
    momencie.
    Nie rozumiem odpowiedzi takich jak Twoja. Skąd wziąłeś te 50zł?

  • 89. Data: 2011-10-07 15:32:38
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-07 15:10, kamil pisze:

> [...]
    > niemieckim emerycie żeby "somsiadowi oko zbielało", a potem dziadują
    > 50zł na oponach i wylewają olej do kanału, bo przecież wymiana w

    Co ty z tym olejem? W wielu miejscach chętnie przyjmują przepracowany
    olej, a nawet płacą za niego.Przepracowany olej to paliwo do specjalnych
    pieców ogrzewających warsztaty.

    http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0C
    DEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.marax.pl%2Fpiece-na-ole
    j-przepracowany-c-1_33_38.html&rct=j&q=piec%20na%20p
    rzepracowany%20olej&ei=f_6OTpC_O46AhQeu743eDw&usg=AF
    QjCNE_pDQFtx8bJQxEgQUjyfam8F9-DQ&sig2=r6XaYal0BXvjmY
    QBX4BaqQ&cad=rja

    "Normalni ludzie, których nie stać na duży samochód, kupują po prostu coś
    > taniego."
    Dobra dobra, a Pan Miecio co firmę budowlaną ma to przecież nie będzie
    jeździł z 4 pracownikami, wiertarkami, klejami, kluczami Fiatem
    CINQUECENTO?! Tanie nie koniecznie oznacza małe, wielokrotnie duże jest
    tańsze od małego. Właśnie oglądałem FIESTY i pomimo że są małe to
    droższe są od ASTRY Kombi w podobnym roczniku.

  • 90. Data: 2011-10-07 15:34:08
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-10-07 13:53, s2k pisze:
    > Pokaż źródło 11s.