  • 1. Data: 2010-09-10 23:35:38
    Temat: [kupie] lewe drzwi tyl Corolla E12 2002 kombi
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Cóż - mała stłuczka, wjechał mi taki jeden duży w tylne drzwi. Jeśli
    ktoś posiada lub zna kogoś, kto może posiadać (np. z rozbitka) to
    chętnie kupię. A jak pod kolor podpasuje, to u-uuu-uuhu! (mam
    srebrny/szary.. w opowiadanie odcieniu nie będę się bawił z oczywistych
    powodów):-)
    Acha, jeśli to jakaś różnica, to wersja SOL (ale drzwi nie muszą być
    kompletne).

    Przepraszam niezainteresowanych!

    P.S.
    http://img375.imageshack.us/img375/6830/20100910007.
    jpg
    http://img237.imageshack.us/img237/7017/20100910006.
    jpg

    Nauczyłem się nie ufać, kiedy ciągnik siodłowy "wygląda" (stoi), jakby
    wpuszczał przed siebie zmieniającego pas..

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-09-11 07:21:35
    Temat: Re: [kupie] lewe drzwi tyl Corolla E12 2002 kombi
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RD

    > Cóż - mała stłuczka, wjechał mi taki jeden duży w tylne drzwi. Jeśli
    > ktoś posiada lub zna kogoś, kto może posiadać (np. z rozbitka) to
    > chętnie kupię. A jak pod kolor podpasuje, to u-uuu-uuhu!

    Allegro zamknęli?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-09-11 09:53:28
    Temat: Działa
    Od: "m" <s...@o...pl>

    Działa
    http://moto.allegro.pl/listing.php/search?
    category=18702&from_showcat=1&description=1&string=E
    12&change_view=1

  • 4. Data: 2010-09-11 10:45:32
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-09-11 07:21, to pisze:
    > begin RD

    > Allegro zamknęli?

    Widać, że nigdy nie szukałeś takich części karoserii..

  • 5. Data: 2010-09-11 11:28:22
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości

    > Widać, że nigdy nie szukałeś takich części karoserii..

    ale wie, ze ta grupa to jest ostatnie miejsce gdzie nalezy szukac...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-09-11 13:47:49
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-09-11 11:28, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "RD"<r...@g...com1> napisał w wiadomości

    > ale wie, ze ta grupa to jest ostatnie miejsce gdzie nalezy szukac...

    Co za bzdury wypisujesz? :-)

  • 7. Data: 2010-09-11 14:04:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RD

    > Widać, że nigdy nie szukałeś takich części karoserii..

    Po prostu nie wiesz jak to robić, nie szukaj poszczególnych części tylko
    pisz/dzwoń do gości którzy mają dane auto na części. Większość z nich nie
    wystawia miliona aukcji, po jednej na każdą część.

    --
    ignorance is bliss