  • 11. Data: 2010-06-17 11:37:46
    Temat: Re: kupno auta sprowadzonego (do opłat) od polskiego handlarza (w Polsce)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:4c19db66$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

    > sam napisał, ze:
    >
    > "W sieci jest sporo poradników opisujących krok po kroku procedury
    > związane z zakupem, przywiezieniem i zarejestrowaniem auta z zagranicy
    > (UE)"
    >
    > więc chyba powinien wiedzieć, a czy kupuje od handlarza czy od właściciela
    > pod tym względem się nic nie zmienia, bo w umowie i tak nie będzie wpisany
    > handlarz a potencjalny kupujący.

    Czyli klient podpiwsuje umowę z kimś kogo nie widział i nie wie czy ktoś
    taki istnieje i czy rzeczywiście zgadza się z tym co jest napisane w umowie.

  • 12. Data: 2010-06-17 11:38:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
    > Czyli klient podpiwsuje umowę z kimś kogo nie widział i nie wie czy ktoś
    > taki istnieje i czy rzeczywiście zgadza się z tym co jest napisane w
    > umowie.

    dokładnie tak to się praktykuje.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-06-17 11:41:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > chyba, że gościu zarejestruje na siebie lub załatwi wszystkie formalności
    > i tylko do wydziału komunikacji.
    >
    > --
    I tak jest chyba najlepiej. Lepiej stracić parę złotych na ponowną
    rejestrację w urzędzie (koszt dowodu, znaczków, tablic itp) i mieć spokój
    niż potem jak sie okaże że jest np jakiś wpis o zastawie wpisany po
    niemiecku czy innym języku w dowód miec jaja i odkręcac to za granicą.

  • 14. Data: 2010-06-17 14:21:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w
> [...]
    > itp) i mieć spokój niż potem jak sie okaże że jest np jakiś wpis
    > o zastawie wpisany po niemiecku czy innym języku w dowód miec

    To tez, ale na to mysle ze ryzyko mniejsze.

    Za to wieksze jest, ze:
    -akcyza kiedy zaplacona i czemu nie w ciagu 5 dni od nabycia ?
    -jak to jest ze umowa z wczoraj, a niemiecki dowod sprzed miesiaca
    ?
    -czemu w umowie Kowalski, a w papierach Nowak ?

    Itd, itp. Klamac to trzeba umiec :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-06-18 12:00:27
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    On 17 Cze, 14:21, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    [ciach]

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Po przeczytaniu Waszych wypowiedzi
    oraz kilku innych historii opisanych w internecie udało mi się
    wynegocjować z handlarzem taki scenariusz:
    za dodatkową opłatą kupuję auto od firmy handlarza (dostaję fakturę
    VAT) i auto "po opłatach, przygotowane do rejestracji". Czy w takiej
    sytuacji mogą jeszcze czyhać na mnie jakieś pułapki? Na co zwrócić
    uwagę?

    Pozdrawiam
    MM

  • 16. Data: 2010-06-18 16:56:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    >takiej
    >sytuacji mogą jeszcze czyhać na mnie jakieś pułapki? Na co zwrócić

    Czy np potwierdzenie zaplaty akcyzy jest od kwoty sprzedazy Tobie,
    czy znacznie mniejsza.

    Pulapek wszystkich to pewnie nawet nie znamy, ale przynajmniej
    bedziesz mial na wszystko papier.

    J.