  • 11. Data: 2014-09-21 11:57:23
    Temat: Re: kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 23:16, T...@s...in.the.world pisze:

    > To se sklej.
    > U mnie - zarowno w kliencie news jak i w przegladarce (google groops)
    > nie jest zlamana.

    Złamana jest w TB więc to nie jest tak ze jakiś niszowy czytnik sobie
    nie radzi z czytaniem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2014-09-21 11:59:49
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-21 11:57, Mario pisze:

    > Złamana jest w TB więc to nie jest tak ze jakiś niszowy czytnik sobie
    > nie radzi z czytaniem.

    A tak wstawia ten link TB

  • 13. Data: 2014-09-21 16:07:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lvm8i5$g8p$1@mx1.internetia.pl>, Mario <m...@...pl>
    wrote:

    > Złamana jest w TB wi?? to nie jest tak ze jaki? niszowy czytnik sobie
    > nie radzi z czytaniem.

    Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
    Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.
    Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.
    --
    TA

  • 14. Data: 2014-09-21 16:11:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    > Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
    > Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.
    > Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.

    TB właśnie NIE łamie. To Twój czytnik na 15 letnim powerbooku łamie.
    I nie radzi sobei z UTF-8 na dodatek.

  • 15. Data: 2014-09-21 16:23:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-21 16:07, T...@s...in.the.world pisze:

    > Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
    > Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.

    Jestem pod wrażeniem. Mam jakiegoś 10 letniego laptopa HP, ale to raczej
    do obsługi starych programów "inżynierskich" albo do łączenia po SSH w w
    warunkach w których żal mi nowszego np. w kopalniach. Nie używałbym go
    jednak do na co dzień do pisania na grupy czy obsługi maili czy
    przeglądania netu.

    > Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.

    Nadawca łamie. Co najwyżej można by tak napisać czytnik, aby się tego
    domyślał i sklejał.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2014-09-21 17:05:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lvmo59$483$1@mx1.internetia.pl>, Mario <m...@...pl>
    wrote:

    > Nadawca łamie.
    Jak lamie, skoro link sie otwiera?
    Poza Mozilla, jak widac...

    > Co najwyżej można by tak napisać czytnik, aby się tego
    > domyślał i sklejał.
    Nikt nie bedzie pisal nowego czytnika na stary system.
    --
    TA

  • 17. Data: 2014-09-21 17:18:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-21 17:05, T...@s...in.the.world pisze:

    > Jak lamie, skoro link sie otwiera?

    Otwiera bo przy czytaniu go naprawia. Ale link został wysłany połamany.
    Poza tym jak już zauważono akurat ten połamany link otwiera się w każdej
    przeglądarce wiec serwerowi www pewnie wystarcza jakiś fragment
    początkowy linku.

    > Poza Mozilla, jak widac...

    > Nikt nie bedzie pisal nowego czytnika na stary system.

    Miałem na myśli, że Mozilla mogłaby dopisać naprawę linków jeśli są
    połamane. Ale to chyba nie tędy droga, żeby tolerować bylejakość i
    komplikować przeglądarki i czytniki aby sobie radziły z błędami.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2014-09-21 17:24:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lvmrcf$euh$1@mx1.internetia.pl>, Mario <m...@...pl>
    wrote:

> [...]
    > Poza tym jak już zauważono akurat ten połamany link otwiera się w każdej
    > przeglądarce wiec serwerowi www pewnie wystarcza jakiś fragment

    E, to jakies herezje sa...
    --
    TA

  • 19. Data: 2014-09-21 17:38:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    > E, to jakies herezje sa...

    Nie są. Tak to faktycznie wygląda że serwer radzi sobie z początkiem URLa.

    Twoja wypowiedź wysłana do sieci ma bezdyskusyjnie i bezapelacyjnie
    złamanego linka: połowa linka jest w drugiej linijce oddzielona znakiem
    nowej linii, łamiącej linka. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

  • 20. Data: 2014-09-21 17:39:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-21 17:24, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, to jakies herezje sa...

    Wytnij sobie z tego całego linku tę część od początku do 44 i wklej do
    dowolnej przeglądarki. Zresztą sprawdziłem - działa link skrócony o
    wszystko co znajduje się za 2763326.

    --
    pozdrawiam
    MD