  • 21. Data: 2014-09-21 21:15:06
    Temat: Re: [OT] kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Sep 2014 19:38:01 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >To nie IE czy Chrome, bo link wchodzi do przeglądarki połamany.
    >To serwer odnajduje.

    Serwer odnajduje, bo w pierwszej części znajduje się nr artykułu.
    Wystarczy wklepać http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326, a
    artykuł się otworzy. Ale nie zawsze bedzie tak słodko.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2014-09-22 21:31:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7...@4...com>,
    jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Serwer odnajduje, bo w pierwszej części znajduje się nr artykułu.
    > Wystarczy wklepać http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326,
    No, to jest jakies wytlumaczenie.
    --
    TA

  • 23. Data: 2014-09-22 22:11:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    > No, to jest jakies wytlumaczenie.

    Od początku to Ci mówiłem - link u Ciebie jest połamany.