  • 11. Data: 2009-01-10 14:17:59
    Temat: Re: lamerskie pytanie: sygnalizowanie zmian na stronie
    Od: skushinski <s...@n...pl>

    > Nie znam sposobu na 100% uzyskanie tego co chcesz. Nie sądzę żeby się
    > dało, ale kto wie. Dyskretniej niz chcesz to można zmieniać favikonę:
    >
    > (...)
    > <link rel="icon" href="favicon.ico" type="image/x-icon">
    > <link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" type="image/x-icon">

    bardzo interesujący trop. To może w dużej mierze rozwiązywać sprawę...

    > Ale na to to tylko Opera reaguje (AFAIK).

    no nie, chyba nie tylko. Mam nadzieję ;-)

    wyrazy wdzięczności w każdym razie

  • 12. Data: 2009-01-10 15:50:54
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 10 Jan 2009 09:10:47 -0000, skushinski <s...@n...pl> wrote:

    > HTA nie udało mi się zmusić do działania pod FF, :-( może coś robię źle,
    > to nowa dla mnie technika.
    > Naprawdę nikt nie wie jak się robi takie mrugające ikonki na pasku
    > zadań? Szkoda :-(

    HTA to IE-specyficzny wynalazek. FF ma swój - XUL, ale żadne z tych nie jest
    przeznaczone dla zwykłych stron WWW.

    Mruganie paskiem zadań to raczej archaizm z czasów, kiedy jedna strona to był jeden
    element na pasku. Dziś wszystkie przeglądarki mają taby i informacja, że któraś z 20
    różnych stron coś chce, jest raczej niezbyt przydatna :)

    Jak koniecznie chcesz narobić szumu, to spróbuj window.focus() albo alert() [o ile
    mnie pamięć nie myli, to kiedyś w jakiejś przeglądarce, gdy okno było
    zminimalizowane, powodowało to mruganie].

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 13. Data: 2009-01-10 16:19:49
    Od: jakub tarczewski <anhin@o2_wytnijjakbyco.pl>

    > HTA to IE-specyficzny wynalazek. FF ma swój - XUL, ale żadne z tych nie
    > jest przeznaczone dla zwykłych stron WWW.

    taak, z czystej ciekawości pogrzebałem trochę i rzeczywiście, pomysł
    wykorzystania HTA w tym celu wydaje mi się teraz dość ekstrawagancki :-P

> [...]
    > to był jeden element na pasku. Dziś wszystkie przeglądarki mają taby i
    > informacja, że któraś z 20 różnych stron coś chce, jest raczej niezbyt

    zależy dla kogo i kiedy. Też mnie to raczej irytuje w normalnej
    sytuacji, ale w tym konkretnym celu byłoby bardzo użyteczne. Wiem, że to
    dość specyficzne zastosowanie...

    > Jak koniecznie chcesz narobić szumu, to spróbuj window.focus() albo
    > alert() [o ile mnie pamięć nie myli, to kiedyś w jakiejś przeglądarce,
    > gdy okno było zminimalizowane, powodowało to mruganie].

    alert odpada, nie mogę zmuszać usera do klikania w okienko za każdym
    razem gdy ktoś coś napisze na forum ;-)
    Focus to niezły pomysł, z pewnością działa, i zachowuję to sobie w
    rezerwie; na razie ćwiczę dynamicznie zmieniane favicon, co wydaje się
    najbliższe mojemu pierwotnemu zamysłowi...

    w każdym razie dziękuję za zainteresowanie :-)

  • 14. Data: 2009-01-10 16:20:44
    Od: skushinski <s...@n...pl>

  • 15. Data: 2009-01-10 18:13:45
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Maciej Łebkowski pisze:

    > Dlaczego?

    np. cyt. wikipedii....:
    RSS 2.0 jest specyfikacją należącą do Uniwersytetu Harvarda i nie będzie
    rozwijany

    RSS występuje w 9 odmianach[2], które nie są zupełnie zgodne

    wiecej jest w zestaiweniu w podanym przezemnie linku do wikipedii...

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 16. Data: 2009-01-10 18:45:32
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 10 Jan 2009 18:13:45 -0000, TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> wrote:

    > np. cyt. wikipedii....:
    > RSS 2.0 jest specyfikacją należącą do Uniwersytetu Harvarda i nie będzie
    > rozwijany
    >
    > RSS występuje w 9 odmianach[2], które nie są zupełnie zgodne

    To porównanie w rozszerzonej wersji:

    http://kurs.browsehappy.pl/Definicja/RSS#wady

    --
    this.author = new Geek("porneL");