  • 11. Data: 2014-08-01 01:34:53
    Temat: Re: lampka oleju
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-31 20:24, feldmarszałek tusk pisze:
    > po włączeniu silnika na wolnych obrotach po jakichś 30 sekundach się
    > zapala... silnik to 1.9SDI ma przebieg 220tyś...

    Jeżeli mówimy o czerwonej "lampie alladyna", to oznacza ona że ciśnienie
    oleju jest zbyt niskie (jeśli w ogóle jakieś jest).

    Jazda w takim stanie zapewne skończy się zatarciem silnika.

    Trzeba zdiagnozować przyczynę - zacząć od zamontowania manometru w
    miejsce czujnika ciśnienia oleju i sprawdzić czy ciśnienie oleju
    faktycznie jest niskie czy to problem z czujnikiem albo połączeniem.

    Jak ciśnienie faktycznie jest niskie, trzeba znaleźć przyczynę - a
    przyczyn może być całkiem sporo.

  • 12. Data: 2014-09-11 01:26:53
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > faktycznie jest niskie czy to problem z czujnikiem albo połączeniem.
    >
    > Jak ciśnienie faktycznie jest niskie, trzeba znaleźć przyczynę - a

    Ja bym zaczął od sprawdzenia czujnika. Acha, nowy wcale nie oznacza sprawny.

    --
    Grzexs