    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: laptop się dziwnie grzeje
    Date: Fri, 18 Nov 2016 17:57:51 +0100

    witam

    nie pytajcie dlaczego, ale mam (potrzebuje) laptopa który robi za
    router. jedyne co robi, udostępnianie internetu. Wczoraj robiłem mu taki
    tam przegląd z wymianą dysku - bo padł ze starości. w założeniu laptop
    ma chodzić bez wentylatora, więc do radiatora procka ma przymocowany
    kawał aluminium, do niego blachę wielkości dwóch kartek a4. Lapek ma 1
    giga ramu i jakiegoś starego semprona, 3400 czy coś takiego. mułowaty
    strasznie. w czasie instalacji systemu, ogólnie kopania w nim (nowy
    dysk) działał bez blachy odprowadzającej ciepło i wentylator raz chyba
    się załączył. po wgraniu sterowników, wentylator wyje, a blacha jest
    dość ciepła. kurza twarz. jak by to był kaloryfer pokojowy to na
    powierzchnię i dotyk, powiedziałbym ze spokojnie odprowadza 200 wat.
    Wiem że tak nie jest, bo zasilacz nie wydoli. obciążenie procesora
    oscyluje pomiędzy 6 a 9 procent. pooglądałem co tam jest uruchomione,
    ale nic takiego podejrzanego nie było. jakieś usługi drukowania
    wyłączyłem i harmonogram zadań. ale nic to nie zmieniło. odinstalować
    sterowniki procesora? chipsetu? A może wręcz przeciwnie - doinstalować
    jakiś program który obniży taktowanie procesora? Czy samo udostępnianie
    internetu może być obciążające, (przeciążające jakiś podzespół) dla
    takiego kompa. Na kompie niema żadnego wgranego programu. windows
    laptopowy xp, bez poprawek. W biosie nie mam opcji wpływających na
    prędkość procesora

    ToMasz

    Ps sterownik procesora o którym wspominam ma nazwę pliku:
    AMd procesor driver including power now.