  • 11. Data: 2018-06-24 11:20:15
    Temat: Re: lewitacja
    Od: Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com>

    użytkownik HF5BS napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekaw jestem, jak z efektem mikrofonowania...

    Hm, czy idea lewitacji nie kłóci się z tymi demagnetyzerami płyt?
    Jak dla mnie ewidentna sprzeczność:)

    Całość wygląda na duży silnik krokowy:
    https://www.premiumsound.pl/uploads/Mag-Lev%20Audio.
    jpg?1523366610388

    Wniosek z tego prosty, jitter będzie bardzo duży co również kłóci się
    z atomowym zegarem do zestawu audio, gdyż albowiem ponieważ precyzja
    ułożenia magnesów z pewnością nie będzie lepsza niż 0,1mm.
    Będzie przyspieszanie i zwalnianie odtwarzania, duże i już mierzalne.

  • 12. Data: 2018-06-26 12:50:06
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "WM" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rzymianie starożytni mawiali:
    > tempora mutantur et nos mutamur in illis
    > (czasy się zmieniają, a my zmieniamy się wraz z nimi)

    Najgorsze, że często na gorsze, a nic się z tym nie robi, boi ważniejsza
    jest krzywizna bananów, czy dżem owocowy z marchwi, a ślimaki kupi się w
    sklepie rybnym. A homo, mają nieraz prawa większe, niż hetero. A powinni
    mieć równe. (nie, nie o małżeństwa chodzi). Murzyn to już "afroamerykanin",
    choć nierzadko on ani afro, ani amerykanin. Murzyn, to murzyn, bez żadnych
    negatywnych podtekstów.
    Jak dziś można sparaliżować każdą instytucję, każdy sklep? Już nie trzeba
    masowo przychodzić i płacić pięćsetkami za jedną bułkę (0.29 w
    Kalafiorze(Carrefour)). Wystarczy wyłączyć internet. (Tak, wiem o sieci
    lokalnej, ale z centralą się nie połączy, jak nośnik zniknie)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 13. Data: 2018-06-26 12:52:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Jeszcze wroca platne kible, a smartfon swietny do mikroplatnosci :-)

    Blikiem panie, blikiem... ale poczekaj, bo nie mogę sie z netem połączyć...
    Zapłaci podwójnie, bo połączenie też się wys*ało.
    (wiem, można zbliżeniowo fonem, u mnie często klienci zamiast karty, fona
    zbliżają)

  • 14. Data: 2018-06-26 12:53:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Ale klient placi za efekt lewitacji a coz to za efekt, jesli nie widac
    > :-)

    No właśnie, widać, słychać i czuć (jak np. prąd przez cewki trochę za duży
    poleci...)
    :)

  • 15. Data: 2018-06-26 12:58:01
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Bytomir Telesfor vel Dąs" <f...@g...com> napisał w
    wiadomości news:6570c7f4-fddd-4df3-9e7a-518f593887b4@googlegrou
    ps.com...
    użytkownik HF5BS napisał:
> [...]

    (...)
    > Będzie przyspieszanie i zwalnianie odtwarzania, duże i już mierzalne.

    W sam raz na jakiś substytut Bambino, czy Karolinki, z wierzchu widok
    tradycyjny, a w środku taka zajebiaszcza technika z mikroprockiem :)
    Byłby numer, jak ktoś, z lat dawnych znający te urządzenia zobaczy, jak
    takiemu talerz (nie mylić z niedopadem) w powietrzy lata, jak frisbee...
    Włączy płytę i jak dźwięk usłyszy, to mu się przypomną stare, dobre czasy :)

  • 16. Data: 2018-06-26 19:50:08
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-26 o 12:50, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "WM" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najgorsze, że często na gorsze, a nic się z tym nie robi, boi ważniejsza
    > jest krzywizna bananów, czy dżem owocowy z marchwi, a ślimaki kupi się w

    Też się kiedyś śmiałem z wymysłów biurokracji.
    Doczytałem w jakim celu to robili i teraz trochę ich rozumiem.

    > sklepie rybnym. A homo, mają nieraz prawa większe, niż hetero. A powinni
    > mieć równe. (nie, nie o małżeństwa chodzi).

    Są trzy szkoły.
    Jedna uważa, że należy chronić większość przed agresywną mniejszością.
    Druga uważa, że należy chronić mniejszość przed agresywną większością.
    Trzecia uważa, że mechanizmy społeczne, obyczaje same to regulują.

    Prawda jest taka, że prawo powinno reagować na każdą niesprawiedliwą
    dyskryminację.
    Czasem jednostka zgodnie z prawem i z premedytacją zatruwa życie większości.
    Czasem jest odwrotnie i większość zaszczuwa życie odmiennych jednostek.

    > "afroamerykanin", choć nierzadko on ani afro, ani amerykanin. Murzyn, to
    > murzyn, bez żadnych negatywnych podtekstów.

    U nas tak, ale nie u nich.

> [...]
    > Kalafiorze(Carrefour)). Wystarczy wyłączyć internet. (Tak, wiem o sieci
    > lokalnej, ale z centralą się nie połączy, jak nośnik zniknie)

    Kiedyś robiono inflację rzucając na rynek pieniądze bez pokrycia i efekt
    paraliżu też był.

    WM