  • 1. Data: 2017-01-10 08:22:49
    Temat: lewy kierunkowskaz działa/nie działa-jak to się nazywa
    Od: Bolko <s...@g...com>

    witam
    gdy właczam światła awaryjne jest ok
    gdy właczam prawy kierunek jest ok
    gdy właczam lewy kierunek to :
    - brzęczy i nie działa kierunek
    - docisnę manetkę w dół i jest OK

    o co mam się zapytać w sklepie bo byłem w dwóch
    wyjaśniłem jak wyżej i nie mieli.
    A trudno mi uwierzyć żeby do seata nie mieli.

    gdzieś na forum czytałem że wd-40 pomaga
    warto zaryzykować?

  • 2. Data: 2017-01-10 09:47:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 9 Jan 2017 23:22:49 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > witam
    > gdy właczam światła awaryjne jest ok
    > gdy właczam prawy kierunek jest ok
    > gdy właczam lewy kierunek to :
    > - brzęczy i nie działa kierunek
    > - docisnę manetkę w dół i jest OK

    Brzmi jak problem w przełączniku za kierownicą (najprawdopodbniej nie w
    samej manetce, a w tym w co manetka jest wetknięta).
    Nazywa się to najczęściej "przełącznik zespolony".

    > o co mam się zapytać w sklepie bo byłem w dwóch
    > wyjaśniłem jak wyżej i nie mieli.

    Takie części rzadko występują w "ogólnych" sklepach z częściami, czasami na
    zamówienie.
    O takie rzeczy pytać należy albo w ASO marki (jeśli chcesz nowe), albo na
    szrotach/allegro (używane).

    > A trudno mi uwierzyć żeby do seata nie mieli.
    >

    > gdzieś na forum czytałem że wd-40 pomaga
    > warto zaryzykować?

    Już raczej takie coś:
    http://multisort.pl/product/Spray-Kontakt-61-antykor
    ozyjny-do-stykow-200ml,7768.html

  • 3. Data: 2017-01-10 10:25:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 09:49:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Brzmi jak problem w przełączniku za kierownicą (najprawdopodbniej nie w
    > samej manetce, a w tym w co manetka jest wetknięta).
    > Nazywa się to najczęściej "przełącznik zespolony".

    Dzięki bardzo