  • 1. Data: 2017-01-09 21:42:17
    Temat: w kwestii podwyżek OC
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    Chyba trafiłem na rekord :D Allianz proponuje mi stawkę 5x większą. 300
    zł za ostatni rok, 1300 nowej kalkulacji. Na szczęście AXA jeszcze w
    granicach rozsądku - 450. 10-letnia benzyna 2.5, Kraków, pełne zniżki.

  • 2. Data: 2017-01-09 22:22:07
    Temat: Re: w kwestii podwyżek OC
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    gdzie sprawdzasz inne mozliwosci?
    net? jakis dobry agent?
    tanio cos jak na taka pojemnosc... pogratulowac.

  • 3. Data: 2017-01-10 08:35:27
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 09/01/2017 o 22:22, abn140 pisze:
    > gdzie sprawdzasz inne mozliwosci?
    > net? jakis dobry agent?
    > tanio cos jak na taka pojemnosc... pogratulowac.

    Sam szukam, agentom nie ufam. Ostatnie 9 lat to auto bylo ubezieczone w
    Allianz (Direct) wiec nie bylo potrzeby grzebania. Po takiej podwyzce
    tylko sie usmiechnalem. Godzinka szukania (recznie, porownywarki
    oszukuja) i znaleziona najtansza opcja.

  • 4. Data: 2017-01-10 12:55:38
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > oszukuja) i znaleziona najtansza opcja.

    czyli po www poszczegolnych firm?
    no tak no bo jak....

  • 5. Data: 2017-01-10 18:51:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" o50sj9$603$...@n...news.atman.pl

    > Chyba trafiłem na rekord :D Allianz proponuje mi stawkę
    > 5x większą. 300 zł za ostatni rok, 1300 nowej kalkulacji.
    > Na szczęście AXA jeszcze w

    1300 do 300 to na oko 4.
    Mnie Alianz Direct proponuje tylko ;) 13443 pln za OC...
    (co stanowi około 50% wartości samochodu)

    Czasami tyle, czasami 10 razy mniej -- nie pojmuję tych kalkulacji.
    Strona WWW chodzi jak burza -- na slajdzie..
    Kilka danych (pojemność silnika, rocznik itp.) a liczenie zajmuje
    tyle czasu, że aż strach...

    Poprzednia składka to 499 pln. Iloraz -- 27...

    Konkurencja (Aviva) proponuje mi 878 pln z uwzględnieniem wypadku
    (nie ja spowodowałem ów wypadek, ale ten wypadek wpływa na moją
    składkę z uwagi na stan własności samochodów) i chyba 679 bez
    uwzględnienia tego wypadku...

    Moje składki OC (płacone od około 30 lat) to niemal czysty
    zysk dla ubezpieczycieli... Z AC było chyba mniej zyskownie,
    ale raczej też nieźle dla ubezpieczycieli...

    Z mego OC wypłacono odszkodowanie 4 razy, w tym raz symboliczne.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 6. Data: 2017-01-15 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neoniusz "neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com ...

    > Chyba trafiłem na rekord :D Allianz proponuje mi stawkę 5x większą. 300
    > zł za ostatni rok, 1300 nowej kalkulacji. Na szczęście AXA jeszcze w
    > granicach rozsądku - 450. 10-letnia benzyna 2.5, Kraków, pełne zniżki.

    Pisałem, ze miałem podobnie - z 300 na okolice 1300 własnie.
    Stare 1,4 zx.
    Ale kwotowo to juz miałem wieksze podwyzki: z 800 na 2900...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 7. Data: 2017-01-16 11:00:49
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 15.01.2017 20:00:51 niejaki Budzik napisał:
    > Pisałem, ze miałem podobnie - z 300 na okolice 1300 własnie.
    > Stare 1,4 zx.

    dziwnie jakoś

    mnie za ponaddwudziestoletnie auto z motorem 5,7 i stojące w wawie
    podnieśli z 570 na 660
    link4 - przedłużenie umowy

    --
    P0zdrawiam