  • 11. Data: 2012-05-27 16:32:04
    Temat: Re: maksymalne napięcie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > On serio uważa, że do lutowani płytek trzeba "być w partii"?

    dobrze powiedziane.

  • 12. Data: 2012-05-27 17:13:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > dobrze powiedziane.

    umiesz odróżnić pytanie od stwierdzenia?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 13. Data: 2012-05-27 17:30:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja tam z Platformy nie jestem
    i wcale mnie to nie martwi, co mnie obchodzi, że wszyscy palą się do
    zjednoczenia z Tuskiem i Gronkiewicz, ja nie...

    może lepiej Ktoś mi powie coś na temat z pierwszego postu?

  • 14. Data: 2012-05-27 18:08:11
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    bartekltg wrote:

    > Ktoś mi powie, o co mu chodzi z ta platformą?
    >
    > On serio uważa, że do lutowani płytek trzeba "być w partii"?

    On uważa, że jemu trzeba wszystko strawione podać, a jak ktoś powie nie to
    co trzeba (czyli co on uważa za poprawne) to jest ten osobnik automatycznie
    zwolennikiem PO i Europy. Po prostu chory człowiek.

    Waldek

  • 15. Data: 2012-05-27 18:22:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Waldek

    tfu. zniżę się do poziomu Wyzwolonej Europy, Kto zaczął?
    EOT
    proszę tylko na temat.

  • 16. Data: 2012-05-28 09:16:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 27 May 2012 18:08:11 +0200,
    Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> screamed:

    W dodatku uważa, że to obraza. :D

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:15:45 user up 13182 days, 21:10, 1 user, load average: 0.86, 0.01, 0.64 ]

    Hollywood is where they shoot too many pictures and not enough actors.

  • 17. Data: 2012-05-28 10:02:47
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > może lepiej Ktoś mi powie coś na temat z pierwszego postu?

    Przecież to ty ciągle offtopujesz i piszesz bzdury kompletnie oderwane od
    tematu wątku, a potem jeszcze się dziwisz, że nikt ci nie chce odpowiadać.

    Przenieś się na pl.soc.polityka i tam dyskutuj do woli o PO, PiS-ie, UE i
    innych niezmiernie interesujących rzeczach. Ta grupa dotyczy elektroniki.

    --
    Gof

  • 18. Data: 2012-05-28 10:03:14
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Ktoś mi powie, o co mu chodzi z ta platformą?

    Przedawkowanie topnika...

    --
    Gof

  • 19. Data: 2012-05-28 10:15:23
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 10:03, Adam Wysocki pisze:

    > Przedawkowanie topnika...

    Używał topnika beż czerwonej, przepraszam, niebieskiej książeczki[1]?
    Zaraz wyślemy komisarza! Z teczką!

    [1]http://www.oi.edu.pl/old/php/show.php?ac=p190000

    Poniedziałek, torba pełna próbek do zważanie, a kawy mało,
    wybaczcie głupawkę [kiedyś byli towarzysze, a teraz?].

    :)

    pzdr
    bartekltg

  • 20. Data: 2012-05-28 11:03:14
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 27-05-2012 16:26, bartekltg wrote:

    > Ktoś mi powie, o co mu chodzi z ta platformą?
    >
    > On serio uważa, że do lutowani płytek trzeba "być w partii"?

    Sa ludzie ktorzy uwazaja iz jak maja zatwardzenie to jest to "wina"
    Tuska. Ciezkie niereformowalne przypadki. Czesto wyborcy PiSu.

    Pozdrawiam

    Marek