  • 21. Data: 2012-05-28 12:36:07
    Temat: Re: maksymalne napięcie
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@...borowski.com> napisał w wiadomości
    news:jpvf0i$3u8$1@news.icm.edu.pl...

    > Sa ludzie ktorzy uwazaja iz jak maja zatwardzenie to jest to "wina" Tuska.
    > Ciezkie niereformowalne przypadki. Czesto wyborcy PiSu.

    Przypadek z tej samej grupy, co kiedyś... widzę małego pieska, "latrelek"
    chyba, widać ewidentnie, że spuchnięty, ledwo się rusza, cierpi w milczeniu.
    Wspomniałem, żeby pani zabrała go do lekarza. A obrzydliwe, tłuste,
    opryskliwe babsko "on jest zdrowy". I jak tu szanować starszych? PiS, PO,
    czy to ważne? Ważne, że ciemnota. Jak z BTSami, przez które krowy przestają
    jajka znosić i kury dawać mleko (nie poprawiać).

  • 22. Data: 2012-05-30 12:00:42
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Sa ludzie ktorzy uwazaja iz jak maja zatwardzenie to jest to "wina" Tuska.
    > Ciezkie niereformowalne przypadki. Czesto wyborcy PiSu.

    Są też tacy, którzy uważają, że Kaczyński nadal rządzi i wszystko to jego
    wina :)

  • 23. Data: 2012-05-30 12:17:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Marek Borowski wrote:
    (ciap)

    > Sa ludzie ktorzy uwazaja iz jak maja zatwardzenie to jest to "wina"
    > Tuska. Ciezkie niereformowalne przypadki. Czesto wyborcy PiSu.

    Dostępu do lekarzy raczej nie poprawili, więc takie twierdzenie tez jest
    uprawnione.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org