  • 1. Data: 2016-05-25 06:06:47
    Temat: mały access point szukam
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    szukam małego access pointa - zasięg niewielki, rozmiar jak najmniejszy,
    jeden port RJ45, ważne żeby nie był w wersji wtyczkowej (zasilanie 12V,
    5V itp.)
    Poleci ktoś coś? może być chińczyk, ma to służyć do sporadycznego
    połączenia się przez wifi ze sprzętem zakończonym RJ45

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-05-25 09:47:54
    Temat: Re: mały access point szukam
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 25.05.2016 o 06:06, ddddddddd pisze:
> [...]
    > Poleci ktoś coś? może być chińczyk, ma to służyć do sporadycznego
    > połączenia się przez wifi ze sprzętem zakończonym RJ45

    Może Edimax BR-6258nL Wi-Fi Personal HotSpot?
    Chyba najmniejszy z dostępnych na rynku.

  • 3. Data: 2016-05-25 10:39:28
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-05-25 o 06:06, ddddddddd pisze:
> [...]
    > Poleci ktoś coś? może być chińczyk, ma to służyć do sporadycznego
    > połączenia się przez wifi ze sprzętem zakończonym RJ45

    Taki mi się rzucił na oczy:
    http://www.wisp.pl/p3804,ubiquiti-airgateway-longran
    ge.html

    --
    mahe

  • 4. Data: 2016-05-25 11:13:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2016 06:06:47 +0200, ddddddddd napisał(a):

> [...]
    > Poleci ktoś coś? może być chińczyk, ma to służyć do sporadycznego
    > połączenia się przez wifi ze sprzętem zakończonym RJ45

    Kup za 5 zł mojego Edimax EW-7206 APg
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 5. Data: 2016-05-25 17:40:12
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > Poleci ktoś coś? może być chińczyk, ma to służyć do sporadycznego
    > połączenia się przez wifi ze sprzętem zakończonym RJ45

    Tp-Link TL-WR702N
    TP-LINK TL-WR802N
    TP-LINK TL-MR3020 (+dodatkowo GSM)

    miab