  • 51. Data: 2014-06-04 10:43:14
    Temat: Re: media center, odtwarzacz internetowy [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 4 Jun 2014 09:38:37 +0200, Chris napisał(a):

    > Chris nabazgrał(a):

    > Korekta, działa słownik ale jak daję odp. do nadawcy, jak daję na grupę to
    > nie działa.
    > Jak znajdę troszkę czasu to potestuję to lepiej, na razie jestem głupi bo
    > powinno działać a nie działa.

    Jak daję odpowiedz na grupę i post jest napisany bez słów nie będących w
    słowniku - wysyła bez pytania. Jeżeli pojawia się słowo spoza słownika -
    wyskakuje okno.

    [ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 52. Data: 2014-06-04 11:04:22
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Jak daję odpowiedz na grupę i post jest napisany bez słów nie będących w
    > słowniku - wysyła bez pytania. Jeżeli pojawia się słowo spoza słownika -
    > wyskakuje okno.

    Testowałem na zwrotce z "chrabnką" i raz sprawdza a raz nie, nie mam teraz
    czasu na więcej testów.
    Skończym ten temat bo chyba do niczego nie dojdziemy a szkoda zaśmiecać ...
    jak by co pisz na prv act<nick z grupy razem> małpa gazeta.pl

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 53. Data: 2014-06-04 22:43:33
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 4 Jun 2014 11:04:22 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > Skończym ten temat bo chyba do niczego nie dojdziemy a szkoda zaśmiecać ...
    > jak by co pisz na prv act<nick z grupy razem> małpa gazeta.pl

    I co? Mam Ci ortografy poprawiać? Albo się naucz pisać, albo zacznij
    stosować narzędzia to sprawdzające. Jak się OE wywala, użyj innego czytnika.
    Tylko jak pragnę skonać - pisz po polsku. :D

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 54. Data: 2014-06-05 10:13:49
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > I co? Mam Ci ortografy poprawiać? Albo się naucz pisać, albo zacznij
    > stosować narzędzia to sprawdzające. Jak się OE wywala, użyj innego
    > czytnika. Tylko jak pragnę skonać - pisz po polsku. :D

    Nie mogę innego niż OE póki mam XP .. wieć będzie jak było sorry

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 55. Data: 2014-06-05 12:04:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-05 10:13, Chris pisze:
    > Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Nie mogę innego niż OE póki mam XP .. wieć będzie jak było sorry

    LOL

    --
    animka

  • 56. Data: 2014-06-05 14:17:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 5 Jun 2014 10:13:49 +0200, Chris napisał(a):

    > Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Nie mogę innego niż OE póki mam XP .. wieć będzie jak było sorry

    Tia. Bo Thunderbird na ten przykład pod XP nie działa. Gdzieżby tam.

    [ Sooner or later, everybody gets replaced. ]
    [ (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]

  • 57. Data: 2014-06-05 14:41:27
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Tia. Bo Thunderbird na ten przykład pod XP nie działa. Gdzieżby tam.

    Działa ale mam zablokowanego kompa na wszelkie zew. aplikacje, nawet
    zegarka nie mogę ustawić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 58. Data: 2014-06-05 17:43:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-05 14:41, Użytkownik Chris napisał:

    > Działa ale mam zablokowanego kompa na wszelkie zew. aplikacje, nawet
    > zegarka nie mogę ustawić.

    Brednie.
    Wiele lat używałem Thunderbirda na XP i nic nie miałem zablokowane.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2014-06-05 22:45:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 5 Jun 2014 14:41:27 +0200, Chris napisał(a):

    > Działa ale mam zablokowanego kompa na wszelkie zew. aplikacje, nawet
    > zegarka nie mogę ustawić.

    A jak by tam było przedszkole w przyszłości?

    Sorry - komp poblokowany na okoliczność instalacji różnego softu, to komp
    służbowy. I zostawiono tam furtkę w postaci możliwości napitalania na
    usenet? Bardzo ciekawe.

    Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
    programu, nawet w wersji portable?

    Mnie się wydaje, że kombinujesz niczym koń pod górę. A tak de facto jesteś
    Waść leń i ortograficzny ignorant maskujący się jak tylko może. Pisz Pan po
    polsku, albo powiedz Pan wprost, że język polski masz w sempiternie, to
    sobie odpowiednią regułkę do filtrowania dorobię. :)

    [ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża, ]
    [ reszta to żałośni neofici. (CGC, pl.pregierz) ]

  • 60. Data: 2014-06-06 07:52:45
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-05 22:45, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > polsku, albo powiedz Pan wprost, że język polski masz w sempiternie, to
    > sobie odpowiednią regułkę do filtrowania dorobię. :)

    nareszcie ktoś odkrył sedno, ten gość to .......