  • 1. Data: 2012-02-25 06:47:54
    Temat: 'metryki' logiczne
    Od: "32" <f...@g...pl>

    gdyby miec operacje-skrzynke ktora z prawej ma 8 pinow
    wejsciowych a z lewej 8 pinow wyjsciowych i dokonuje
    operacji inc (tj gdy z prawej jest zakodowane 254 z lewej
    daje 255 gdy z prawej jest 3 z lewej daje 4 i tak dla
    wszystkich wartosci) to taki uklad zrealizowany w postaci
    bramek obejmowalby iles bramek minimalnie

    to samo dotyczy jak przypuszczam rozmaitych innych
    instrukcji np add fsin itd - czy da sie jakos znalezc
    ile to jest minimalnie bramek na operacje? ciekawiloby
    mnie to

  • 2. Data: 2012-02-25 07:14:42
    Temat: Re: 'metryki' logiczne
    Od: " " <f...@g...pl>

    32 <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > instrukcji np add fsin itd - czy da sie jakos znalezc
    > ile to jest minimalnie bramek na operacje? ciekawiloby

    i czy potrzebny jest jeden typ bramki czy dwa?

    probowalem z tego

    1 <- (0,0)
    0 <- (0,1)
    0 <- (1,0)
    1 <- (1,1)

    ('bitowy compare') wyprodukowac ora lub anda ale nie
    udaje sie

  • 3. Data: 2012-02-25 10:31:24
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    http://en.wikipedia.org/wiki/AND-OR-Invert

  • 4. Data: 2012-02-25 14:46:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to się nazywa minimalizacja tablicy Karnota (nie wiem jak się pisze i mało
    mnie to obchodzi)... ogólnie to zagadnienie to opisują układy logiczne
    PLD... sygnał każdego wyjścia jest sumą sygnałów ze wszystkich wejść z
    odpowiednimi wagami (1 ma znacznie, 0 nie ma znaczenia)... czyli masz jedną
    bramkę sumy i N bramek iloczynu (mniej więcej tak).

    P.S.
    koleś co Ty piepszysz, zaśmiecasz grupę jakimiś idiotyzmami już od dłuższego
    czasu, wieź zacznij mówić o jakichś konkretach, może Ktoś mi tu napisze o
    enumeracji USB?