  • 11. Data: 2012-09-27 10:46:05
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    news:1355090607370380159.023091Pszemol-PolBox.pl@new
    s.eternal-september.org...
    > Wprowadzenie na rynek iPhone 5 oznacza ze po raz kolejny Apple jest
    > liderem
    > we wprowadzaniu nowego standardu kart SIM. Tym razem 'nano SIM'.

    Jest liderem w utrudnianiu wycofania sie spod jego skrzydelek jak sie
    juz otumaniony zorientuje w co sie wdal :)
    Chodzi o to zeby nie mial porownania i nie mogl raz tu a raz tam
    przelozyc karty :)
    Potrzebny nowy rozmiar bo na stary juz sie pojawily wasowo tanie
    nakladki :)

  • 12. Data: 2012-09-27 11:16:39
    Temat: Re: [OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 27 Sep 2012 09:30:32 +0200, JoteR wrote:
    > Opinia gówniarzerii wychowanej na współczesnych komiksach ani mnie
    > grzębi, ani zieje.

    Nie pomyslales nigdy, ze tą bucówą wystawiasz opinię wylacznie sobie?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2012-09-27 12:04:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 09:46:30 +0200, Iksiński napisał(a):

    > Po to, żeby wyznawcy religii a, mogli używać argumentu, że ich guru "jest
    > liderem we wprowadzaniu nowego standardu".
    > No i żeby przypadkiem nie chcieli wrócić do starego sprzętu... ;-) Muszą
    > palić za sobą mosty, w sektach to standardowy trik mający utrzymać
    > wyznawców... ;-)

    Mosty jak mosty. Większość wyznawców kościoła to idioci. Część kompletni
    jak ten azbestowy, część to idioci techniczni.
    W ten sposób buduje się sztuczną wierność marce. Ludzie wierzą, że mają
    taryfę specjalnie do ajfona (przejrzyjcie oferty większości operatorów, nie
    tylko w kraju) i specjalny ajfonowy sim. Micro SIM przestał już działać,
    bo większość nowych smartfonów jest już na micro, to trzeba było pójść
    dalej. Korzyści techniczne są żadne, wystarczy porównać na fotkach z iFixit
    rozmiary czytnika w 4S i fajfonie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2012-09-27 12:05:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 10:46:05 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

> [...]
    > przelozyc karty :)
    > Potrzebny nowy rozmiar bo na stary juz sie pojawily wasowo tanie

    nakładki na nano były już przed rozpoczęciem sprzedaży fajfona

  • 15. Data: 2012-09-27 14:15:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > A jak mi się nano znudzi to jak wrócę do starej karty ?? :)

    Tak sam jak z mikro można było wrócić do mini...
    Albo kupując na dealextreme specjalne plastikowe "plecki"
    za 50 centów albo przyklejając z tyłu mikro SIMa kawałek
    papieru w kształcie mini SIMa. Dla chcącego nic trudnego.

  • 16. Data: 2012-09-27 14:18:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > karty :)
    > Potrzebny nowy rozmiar bo na stary juz sie pojawily wasowo tanie nakladki

    Ależ nakładki już dawno są - Chinczycy zadbali abyś mógł przełożyć:
    http://www.dealextreme.com/p/nano-sim-card-adapter-s
    et-for-iphone-4-4s-5-white-3-pcs-156434?item=2

  • 17. Data: 2012-09-27 14:30:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-27 14:15, Pszemol wrote:
> [...]
    > za 50 centów albo przyklejając z tyłu mikro SIMa kawałek
    > papieru w kształcie mini SIMa. Dla chcącego nic trudnego.

    jest juz nawet tutorial ;]
    https://www.youtube.com/watch?v=lpwBrDJ4PB0

  • 18. Data: 2012-09-27 15:04:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > za 50 centów albo przyklejając z tyłu mikro SIMa kawałek
    > papieru w kształcie mini SIMa. Dla chcącego nic trudnego.

    Bardzo PRO ... już widzę prezesa dużej firmy bawiącego się w karteczki jak
    mu tel nagle wysiądzie :)

  • 19. Data: 2012-09-27 22:02:15
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Bardzo PRO ... już widzę prezesa dużej firmy bawiącego się w karteczki
    > jak mu tel nagle wysiądzie :)

    Prezes duzej firmy dostanie od operatora nową sluchawke jesli mu obecna
    padnie...

    A jak po gwarancji to sobie kupi nowa a nie bedzie sie bawil w adapter z
    dealextreme za $1 z wliczona wysylka do domu...

    Co mi wlasnie przypomnialo ze musze sprawdzic czy mi wyslali juz z
    dealextreme ta latarke LED do nurkowania za $80 :)

  • 20. Data: 2012-09-27 23:46:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > nakładki na nano były już przed rozpoczęciem sprzedaży fajfona

    Teoretycznie tak, ale w Chinach, minie troche czasu zanim sie rozplyna
    po sklepach na swiecie :)