  • 41. Data: 2016-06-28 07:54:30
    Temat: Re: miniaturyzacja ;)
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    news:nks8od$pjf$1@node1.news.atman.pl...
    > Natomiast jeśli chodzi o metalurgiczne napawanie, to mnie się nie bardzo
    > kojarzy ze spawaniem, oprócz tego, że jedno i drugie używa wysokiej
    > temperatury. Owszem, spawarki też dodają od siebie trochę materiału, to w
    > tym sensie są napawarkami.

    Tramwajarzy zapytajcie, co sądzą o napawaniu. Zdania będa zdecydowanie
    różne...

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 42. Data: 2016-06-28 09:14:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Tuesday, June 28, 2016, 7:54:30 AM, you wrote:

    > Tramwajarzy zapytajcie, co sądzą o napawaniu. Zdania będa zdecydowanie
    > różne...

    Napawam się dyskusją, choć coraz bardziej przypomina bicie piany. No i
    czipsy mi sie kończą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2016-06-28 10:15:33
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    wiadomości news:1458916125.20160628091406@pik-net.pl.invalid...

    > Napawam się dyskusją, choć coraz bardziej przypomina bicie piany. No i
    > czipsy mi sie kończą.

    No więc widzisz, jakie przewrotne znaczenie mogą mieć słowa :)
    Mnie to trochę też przypomina dowcip o egzaminie, jak profesor oblał
    studenta za odpowiedź, gdzie jest serce:

    Egzaminuje psor studenta:
    - Panie kolego, gdzie leży serce?
    - W klatce piersiowej.
    - Oblał pan, leży w worku osierdziowym.
    Student, skoro już tak...
    - to ja też mam do pana pytanie...
    - Słucham więc
    - A gdzie pan się znajduje? W sali egzaminacyjnej, czy w kalesonach?

    A czipsy... solone? Bo nadmiar sodu sercu nie sprzyja... Choć smaczne
    bywają.

  • 44. Data: 2016-06-28 11:35:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    >No więc właśnie nie napawarki. Różnica taka, jak między lutowniem
    >a spawaniem. Istotą napawania jest stosowanie tego samego materiału,
    >co podłoże.

    Na pewno ?
    A jesli naklada sie material lepszy niz podloze, to jak to sie nazywa
    ?

    J.

  • 45. Data: 2016-06-28 11:45:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Na pewno ?
    > A jesli naklada sie material lepszy niz podloze, to jak
    > to sie nazywa ?

    Tak samo się nazywa. Ale w procesie tym wihajster zyskuje
    warstwę lepszej stali, a nie powłokę całkiem innego materiału.

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2016-06-28 11:57:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Tak samo się nazywa. Ale w procesie tym wihajster zyskuje
    >warstwę lepszej stali, a nie powłokę całkiem innego materiału.

    Chromoniklem.
    Albo weglikiem wolframu
    http://www.elkrem.com.pl/pl/component/virtuemart/nap
    awanie-i-regeneracja/materialy/inne/paleczki-z-wegli
    kami-wolframu/el-tung-fe-a-plus-detail?Itemid=0

    J.

  • 47. Data: 2016-06-28 12:01:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Na pewno ?
    > A jesli naklada sie material lepszy niz podloze, to jak to sie nazywa

    W zależności od branży będzie to fornirowanie, złocenie, malowanie
    wykańczające, chromowanie, srebrzenie, robienie kanapki z szynką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 48. Data: 2016-06-28 12:08:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba pisze:

    > W zależności od branży będzie to fornirowanie, złocenie, malowanie
    > wykańczające, chromowanie, srebrzenie, robienie kanapki z szynką.

    Kanapkę już prędzej można napawać pasztetem. Wględnie dżemem lub
    paprykarzem szczecińskim. Kanapkę z szynką uzyskujemy w procesie
    fornirowania z udziałem masła jako spoiwa.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2016-06-28 12:08:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    awanie-i-regeneracja/materialy/inne/paleczki-z-wegli
    kami-wolframu/el-tung-fe-a-plus-detail?Itemid=0

    Wszystko to mieści mi się jakoś w szerokim pojęciu stali.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2016-06-28 12:55:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Tuesday, June 28, 2016, 12:08:04 PM, you wrote:

    > Kanapkę już prędzej można napawać pasztetem. Wględnie dżemem lub
    > paprykarzem szczecińskim. Kanapkę z szynką uzyskujemy w procesie
    > fornirowania z udziałem masła jako spoiwa.

    To mi przypomina dyskusje na pl.misc.samochody w najlepszych czasach
    :)

    Idę zrobić kanapkę - czipsy się skończyły.

    --
    Best regards,
    RoMan