  • 51. Data: 2016-06-28 13:18:55
    Temat: Re: miniaturyzacja ;)
    Od: b...@g...com

    użytkownik s...@g...com napisał:

    > Na reddicie to analizowali :)
    > Wyszło im że ten lolek sam sobie chyba reklame robi :)
    > Niby taki mądry ale nakladki na klawirke to nie zdjął :)
    > Tak więc mimo treści uznałem że to fake takie lekkie...

    A może na tym reddicie nie wiedzą o obiektywach długoogniskowych?
    Taki ruch ręki wklepujący pin pewnie da się odczytać z 300 m.

    Wejdź na YT i zobacz jak ściąga aparat z zoom-em x60.
    https://youtu.be/7SM1zruEdHc
    Do zrobienia takiej nakładki plastikowej nie jest potrzebna
    ani drukarka 3D, ani też forma do wtryskarki.

    Masz przykład:
    http://ifotos.pl/z/sqwrnxr kształt jest 3x bardziej skomplikowany
    od tej prostackiej zielonej nakładki. Kopia zajęła mi
    5h pracy. Kolor też problemem nie jest, barwniki kosztują grosze.

    Czy całość jest fejkiem? Nie wiem, ale na którymś zdjęciu widać
    krople plastiku po przeciwnej stronie głowicy, myślę że
    początkowo był duży luz między paskiem magnetycznym, a głowicą,
    stąd nakapano pewnie tego plastiku. Wątpię czy fejki robi się
    aż tak dokładnie. Niestety mnie też oskubali na 100PLNów:)
    Dlatego też skrytożercom gotówki mówimy stanowcze NIE.

  • 52. Data: 2016-06-28 15:27:26
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 28 Jun 2016 12:08:04 +0200, Jarosław Sokołowski napisał/a:

    [ciach]
    > Kanapkę już prędzej można napawać pasztetem. Wględnie dżemem lub
    > paprykarzem szczecińskim.
    [ciach]

    Raczej tynkowanie to przypomina, najpierw zarzucamy, a potem "kielnią"
    wyrównujemy i "przylegamy" do "ściany". W przypadku paprykarza jest
    najtrudniej bo baranek nie chce za bardzo do ściany przylegać.

    Bo(o)t manager