  • 1. Data: 2016-06-25 13:34:50
    Temat: Kamera overmax 4.3
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Dzień Dobry

    Kupiłem w końcu, na próbę kamerę jak w temacie (na szczęście jedną szt.) i
    nie mogę sobie z nią poradzić.

    Zaczynam sądzić, że to jakieś gówno jest, ale może coś żle robię.

    Ale do rzeczy:
    Jedną z istotniejszych funkcji, dla mnie, jest przesyłanie zdjęć i nagrań na
    ftp; po wykryciu ruchu. Jest, i owszem, taka funkcja tyle, że działa słabo,
    nieprzewidywalnie; zazwyczaj obrazki jpeg na serwerze mają około 4kb (może 6
    kb) i są w rozdzielczości kilkadziesią pikseli, zdarzały się takie na
    których coś tam było widać (słabo).

    Filmów wcale nie wysyła na serwer.

    Jedyne co jako tako działa to współpraca z programem iSmartViewPro ale
    przecież nie bedę cały dzień się gapił w smartfona.

    Pytanie:
    Czy ktoś miał podobnie, albo czy ktoś wie coś o jakimś produkcie ze
    zbliżonego przedziału cenowego, który działa?

    A może jest jakieś rozwiązanie (oprócz reklamacji).

    jp

  • 2. Data: 2016-06-25 14:16:22
    Temat: Re: Kamera overmax 4.3
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pytanie:
    > Czy ktoś miał podobnie, albo czy ktoś wie coś o jakimś produkcie ze
    > zbliżonego przedziału cenowego, który działa?
    nie wiem czy czytałeś dyskusje na grupie "budowanie". Pisałem tam że
    tanie kamery nie dają rady z wysyłaniem na serwer czegokolwiek.
    potrzebują do tego osobnę urządzenie.
    > A może jest jakieś rozwiązanie (oprócz reklamacji).
    spróbuj włożyć do niej kartę sd. jest pewna szansa że zacznie poprawnie
    wysyłać

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-06-25 14:35:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.06.2016 o 14:16, ToMasz pisze:
> [...]
    > potrzebują do tego osobnę urządzenie.
    > spróbuj włożyć do niej kartę sd. jest pewna szansa że zacznie poprawnie

    teraz sprawdziłem na kamerze overmax 3.1 Na ftp wysyła obrazki 640 na
    360 - jakieś 80 kilobajtow. W menue nie potrafię znaleść opcji wysyłania
    wideo (filmów) na ftp.
    Możesz z tą kamerą uzywać wielu innych programów

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-06-26 17:07:57
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > wideo (filmów) na ftp.
    > Możesz z tą kamerą uzywać wielu innych programów

    Dzięki za odzew.

    Udało mi się podłączyć do VLC, oraz zgrywać za pomocą ffmepg więc jest
    nadzieja, że osiągnę, za pomocą skryptów to co chcę, szkoda tylko, że muszę
    dostawić kompa.

    jp