  • 11. Data: 2012-06-15 01:31:35
    Temat: Re: monitor sie wylacza
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > BTW. Pamiętasz diagnozę? Ja pamiętam - "Proszę skrócić uzwojenie wirnika
    > o 13 zwojów".

    Potwierdzam, ksiazka chyba do 8 klasy. Ze tez nie tylko ja to pamietam;-)
    Cos mi sie majaczy, ze facet spal obok tej maszyny, cos tam kreda
    rysowal i na koniec wlasnie taka diagnoze wygenerowal:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2012-06-15 09:57:39
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cos mi sie majaczy, ze facet spal obok tej maszyny, cos tam kreda rysowal
    > i na koniec wlasnie taka diagnoze wygenerowal:-)

    Dokładnie tak właśnie jak piszecie! Ja wiązałem to z pewną książką o
    odkryciach i wynalazkach, jak mi wpadnie w ręce to sprawdze.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 13. Data: 2012-06-15 16:13:29
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2012-06-15 09:57, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak właśnie jak piszecie! Ja wiązałem to z pewną książką o
    > odkryciach i wynalazkach, jak mi wpadnie w ręce to sprawdze.

    Juliusz Jerzy Herlinger
    "Niezwykłe perypetie odkryć i wynalazków"
    W moim egzemplarzu (wydanie z 1974 roku)
    rzecz jest na stronie 24 - specjalista nazywał się Steinmetz,
    zwojów jako żywo było 13, rachunek opiewał na 1000$.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 14. Data: 2012-06-16 01:16:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>