  • 1. Data: 2012-06-14 23:46:38
    Temat: rtęć, sól, telepatia
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Szukałem sobie tematów o zanieczyszczeniu rtęcią oleju w pompach próżni
    wstępnej a znalazłem takie coś :-]

    http://totalizm.eu/viewtopic.php?f=20&t=256

    Na dobranoc, polecam :-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2012-06-15 00:34:17
    Temat: Re: rtęć, sól, telepatia
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    On 06/14/2012 11:46 PM, Ukaniu wrote:
    > Szukałem sobie tematów o zanieczyszczeniu rtęcią oleju w pompach próżni
    > wstępnej a znalazłem takie coś :-]
    >
    > http://totalizm.eu/viewtopic.php?f=20&t=256
    >
    > Na dobranoc, polecam :-)))

    A tu opracowanie teoretyczne zagadnienia:

    http://www.totalizm.pl/telepathy_pl.htm

    Ja się tylko zastanawiam... co Oni biorą?

    Pozdr
    Portal

  • 3. Data: 2012-06-15 02:37:05
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.06.2012 00:34, Portal wrote:
    > http://www.totalizm.pl/telepathy_pl.htm
    >
    > Ja się tylko zastanawiam... co Oni biorą?

    Rtęć jest m.i. neurotoksyczna - może zamknięte koło?

    Michoo

  • 4. Data: 2012-06-15 17:08:19
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    > http://totalizm.eu/viewtopic.php?f=20&t=256
    >
    > Na dobranoc, polecam :-)))

    Sam bym na to nie wpadl, to jakas ekonomiczna wersja lampy wysokopreznej,
    blaszka, drucik, rurka, troche gluta z pistoletu.
    No ale widze ze z elektroniki kuleja, jakis generator na tranzystorze
    potrzebuja, induktorki i miernik induktorkow, induktorki bez magnesu czyli
    cewke :)

  • 5. Data: 2012-06-16 16:21:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 00:34, Portal pisze:

    > A tu opracowanie teoretyczne zagadnienia:
    >
    > http://www.totalizm.pl/telepathy_pl.htm
    >
    > Ja się tylko zastanawiam... co Oni biorą?

    To samo, co Falzmann...

  • 6. Data: 2012-06-16 16:33:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 23:46, Ukaniu pisze:
    > Szukałem sobie tematów o zanieczyszczeniu rtęcią oleju w pompach próżni
    > wstępnej a znalazłem takie coś :-]
    >
    > http://totalizm.eu/viewtopic.php?f=20&t=256
    >
    > Na dobranoc, polecam :-)))

    ROTFL

    W ogóle polecam poczytanie tej strony i filozoficznych wywodów jej
    autora - np. dowód na istnienie boga w postaci kamiennego muru (bo jak
    wiadomo kamienne mury są niemożliwe)

    Oszołom jakich mało, ale przynajmniej (póki co) niegroźny, w odróżnieniu
    od takiego Natanka.

  • 7. Data: 2012-06-18 13:18:01
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    wiadomości news:4fdc992b$1@news.home.net.pl...
    > Oszołom jakich mało, ale przynajmniej (póki co) niegroźny, w odróżnieniu
    > od takiego Natanka.

    Ja się do tej pory nie mogę nadziwić temu co tam napisano.
    To jest chyba już najwyższy poziom abstrakcji ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 8. Data: 2012-06-21 17:53:46
    Od: "donek999bronek" <d...@N...gazeta.pl>

    > Oszołom jakich mało, ale przynajmniej (póki co) niegroźny, w odróżnieniu
    > od takiego Natanka.

    Taaaa, Natanek jest be, Popieluszko be, Karol tez beee.
    Najlepiej to wcale nie myslec, bo myslenie boli.
    Myslenie to proces, dlugotrwaly dodam.
    To nieistotne ze pedofili wsrod np. nauczycieli jest o rzad wiecej niz wsrod
    kleru, wszyscy ksieza to pedofile.

    Czekamy tylko kiedy Natanek sie powiesi albo utopi, bo tyle tych wypadkow mamy
    ostatnio "nieszczesliwych".

  • 9. Data: 2012-06-23 17:33:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.06.2012 17:53, donek999bronek pisze:

    > Taaaa, Natanek jest be,

    Jest niebezpieczny.

    > Popieluszko be, Karol tez beee.

    ??

    > Najlepiej to wcale nie myslec, bo myslenie boli.

    Motto najgorliwszych "owieczek".

    > Myslenie to proces, dlugotrwaly dodam.

    I całkowicie obcy "trzodzie" Natanka.

  • 10. Data: 2012-06-26 22:33:19
    Od: "Robert R" <c...@N...gazeta.pl>

    "Wg Mnie racjonalnym było by w pierwszym etapie opracować najprostsze możliwego
    urządzenie telepatyczne zdolne do transmisji cyfrowych impulsów - coś jak
    telegraf. Prof. Pająk opracował coś co rzekomo było odbiornikiem fal
    telepatycznych, więc chyba jakiś punkt zaczepienia jest. Po opracowaniu i
    przetestowaniu nadajnika i odbiornika pojedynczych impulsów można by się
    szarpnąć na opracowanie kart sieciowych np. na łączu USB (by było to w końcu do
    czegoś przydatne). Jednak to ostatnie również było by wyzwaniem samym w sobie.
    Pytanie do czytelników: Kto się czuje na siłach powalczyć przy tym projekcie?
    Jakimi podstawami oraz zasobami technicznymi i czasowymi dysponuje ew. chętny?"