  • 1. Data: 2011-09-24 07:43:26
    Temat: moze mi ktos powiedziec...
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    moze mi ktos powiedziec czy ten plik (maly zip) widac
    w necie i czy da sie sciagnac ?

    https://dl-web.dropbox.com/get/Public/plasma.zip?w=d
    e76e7cd

    zalozylem sobie konto na dropboxie ale nie wiem czy to dziala,
    dzieki

  • 2. Data: 2011-09-24 08:04:36
    Temat: Re: moze mi ktos powiedziec...
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik f...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:
> [...]
    e76e7cd

    > zalozylem sobie konto na dropboxie ale nie wiem czy to dziala,

    Error (403)
    It seems you don't belong here! You should probably try logging in?

    You can also check out our FAQ or forums and maybe you'll find what you
    were looking for. Or maybe you should try heading home.

  • 3. Data: 2011-09-24 08:08:19
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    sobota, 24 września 2011 09:43 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) :

    > moze mi ktos powiedziec czy ten plik (maly zip) widac
    > w necie i czy da sie sciagnac ?
    >
    > https://dl-web.dropbox.com/get/Public/plasma.zip?w=d
    e76e7cd

    Pojawia się błąd 403. Zazwyczaj to oznacza, że plik istnieje, ale nie wolno
    go odczytywać nieuwierzytelnionym użytkownikom. Może być np. dostępny
    dopiero po zalogowaniu się do Dropboksa.

    Wg FAQ-a wszystkie pliki w folderze Public powinny być dostępne dla każdego
    (a tak chyba jest w Twojej sytuacji?). Być może zmieniłeś coś w swojej
    konfiguracji dropboksa/konta?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2011-09-24 08:09:38
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]

    (a tak chyba jest w Twojej sytuacji?). Być może zmieniłeś coś w swojej

    A tak swoją drogą, do sprawdzenia takich rzeczy wystarczy wylogowanie się z
    Dropboksa/ tryb prywatny przeglądarki/ inna przeglądarka internetowa.

  • 5. Data: 2011-09-26 12:14:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 24 Sep 2011 07:43:26 +0000 (UTC),
    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> screamed:
> [...]
    e76e7cd

    > zalozylem sobie konto na dropboxie ale nie wiem czy to dziala,

    URI powinno mieć postać a'la http://dl.dropbox.com/u/XXXXXXXXX/plasma.zip

    Gdzie XXXXXXXX to dropboksowe ID (ciąg cyfr).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 14:13:28 user up 12937 days, 2:08, 1 user, load average: 0.56, 0.61, 0.59 ]

    Dead Atheist: All dressed up and nowhere to go!