  • 11. Data: 2019-09-04 07:50:13
    Temat: Re: multitasking czyli jak?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.09.2019 o 01:14, PlaMa pisze:

    > O jezu... Albo zainstalować YouTube Vanced.
    Czy Twój Vanced raz na 24 godziny prosi o aktualizacje do oficjalnej wersji?
    ToMasz

  • 12. Data: 2019-09-04 15:54:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Sep 2019 01:14:55 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:
    > O jezu... Albo zainstalować YouTube Vanced.

    Sklep Play nic mi takiego nie znajduje.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2019-09-04 19:11:48
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 04.09.2019 15:54, Marek wrote:

    > Sklep Play nic mi takiego nie  znajduje.
    Bo tego tam nie ma i nie będzie.
    Tak jak aplikacji pozwalających na ściąganie filmów z YouTube'a w
    rodzaju NewPipe.
    Google jest aktualnym właścicielem YouTube'a, twórcą Androida i zarządcą
    Sklepu Play i wystarczyło, że w regulaminie tego zabronił.

  • 14. Data: 2019-09-04 21:57:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Sep 2019 19:11:48 +0200, mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>
    wrote:
    > Google jest aktualnym właścicielem YouTube'a, twórcą Androida i
    > zarządcą
    > Sklepu Play i wystarczyło, że w regulaminie tego zabronił.

    Heh ino i tyle w tej kwestii, instalowanie czegoś z poza Play poza
    absolutną pewnością że wie coś się robi jest obecnie mało rozsądne.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2019-09-05 10:56:14
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 04.09.2019 21:57, Marek wrote:

    > Heh ino i tyle w tej kwestii, instalowanie czegoś z poza Play poza
    > absolutną pewnością że wie coś się robi jest obecnie mało rozsądne.
    NewPipe jest aplikacją o otwartym kodzie źródłowym, więc w jej przypadku
    lepiej wiemy jak działa niż w przypadku domyślnej aplikacji YouTube,
    gdzie musimy oprzeć się tylko na zaufaniu do Google'a.
    Natomiast YouTube Vanced to nieoficjalna "przeróbka" oficjalnej
    aplikacji YouTube.

  • 16. Data: 2019-09-07 00:37:25
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-09-04 o 07:50, ToMasz pisze:

    > Czy Twój Vanced raz na 24 godziny prosi o aktualizacje do oficjalnej
    > wersji?

    Mój? Nie.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 17. Data: 2019-09-07 00:38:14
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-09-04 o 15:54, Marek pisze:

    > Sklep Play nic mi takiego nie  znajduje.

    Use Google Luke (podpowiem - xda)

  • 18. Data: 2019-09-07 03:12:11
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Marek wrote:
    > Sklep Play nic mi takiego nie znajduje.

    cHUj ze sraYem to http://bit.ly/2lDyMUx (NONroot downloads)

    (neoPRL trzeba nazwac CIECIOWO aka BURAKI)

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 19. Data: 2019-09-08 02:08:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pueblo" 5d6d2de3$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    > A i jeszcze jedna niesamowita funkcja by sie
    > przydała - zaplanowane włącz/wył telefonu.

    Budzik nie włącza?
    Mam A6 -- gram co chcę (także z YT) w tle, także na wyłączonym
    ekranie. Albo raczej -- grałem, bo teraz nie mam netu w komórce. ;)
    (mam tylko dziewiczy lejek)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 20. Data: 2019-09-08 02:16:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > To jest efekt nadgorliwosci (ochrona baterii,

    IMO można to wyłączyć -- ale trzeba wyłączyć w kilku miejscach naraz.
    (optymalizacja zasilania/baterii; liczba procesów tle; procesy w tle;
    coś jeszcze -- nie pamiętam, co) Ale są takie programy (zwykle stare
    i nieaktualizowane) które jednak padają w tle mimo wszelkich ustawień.

    > stąd activity co idzie w tło jest zatrzymywane) oraz ochrony własnych interesów
    (YouTube nie chce byś odtwarzając w tle nie widzac
    > reklam).

    Są programy spoza Sklepu.

    > Odtwarzanie w tle nie jest problemem, tylko twórca musi chcieć.

    Różne wersje A różnie do tego podchodzą.

    > Jeśli aplikacja nie chce działać w tle (odtwarzać) obejściem jest np. funkcja
    podziału ekranu jak w urządzeniach Samsung. W ten
    > sposób można mieć np. na jednej połówce ekranu YT a na drugiej przeglądarkę.

    Pływające przeglądarki są od dawna.
    Natomiast pływających odtwarzaczy jest bez liku.

    > Kolejny sposób na YT to wejście na ten serwis przeglądarką chrome, ta umie
    odtwarzać kontent video html5 w tle.

    Cała masa umie.

    --