  • 21. Data: 2019-09-14 00:21:15
    Temat: Re: multitasking czyli jak?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 02 wrz 2019 w
    news:5d6d340c$0$17358$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > nie wiem o czym Ty do mnie gadasz. muzyka.mp3 leci w tle i przejście
    > do ekranu głównego, oglądanie internetu, jej nie wyłącza. dla mnie
    > to denerwujące, bo muszę "sciągnąć" pasek w dół, wtedy widzę że gra,
    > i co gra, mogę zapałzować lub wyłączyć. Zgaszenie i załączenie
    > ekranu nie ma wpływu.

    Ok, jakoś to okiełznałem, ale YT działa w tle tylko kiedy przeglądarka
    jest ustawiona na werjse na komputer.
    Appka Chomika jest tak zrobiona, że za cholerę nic nie gra jeśli nie
    jest sama na pełnym ekranie - chyba że pobiorę przez nią plik na
    telefon

    > Youtube gra w tle jeśli mam słuchawki - tak
    > mam ustawione. wyrywam "jacka" ze słuachawek = odtwarzanie
    > zatrzymuje się. robię "play" gra na głośniku.
    > LineageOS 14 xiaomi mi5.

    Gdzie to można ustawić? To systemowe, czy apkowe?