  • 11. Data: 2011-08-25 17:30:25
    Temat: Re: mux1 od 15.12.2011
    Od: ed <e...@g...pl>

    On 2011-08-22 13:14:09 +0000, Rafi said:

    > Jak by dvb-t miało atrakcyjne kanały to kto by kupował Cyfrowy Polsat,
    > N, Cyfrę + ?

    Proste... jak tvp1, tvp2 będzie już dostępna za free w dvb-t to większość
    ludzi przestanie płacić najniższe abonamenty w CP i innych platformach.
    A kogo stać i ma wymagania większe niż Polsat, TVN, TVP1, TVP2 i tak
    będzie płacić za jakąś tam platformę.

  • 12. Data: 2011-08-26 05:46:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-08-25 19:30, ed pisze:
    > Proste... jak tvp1, tvp2 będzie już dostępna za free w dvb-t to większość
    > ludzi przestanie płacić najniższe abonamenty w CP i innych platformach.

    a co z abonamentem rtv?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-08-26 06:28:48
    Od: ed <e...@g...pl>

    On 2011-08-26 05:46:09 +0000, pawell32 said:

    > a co z abonamentem rtv?

    Wiekszosc i tak nie placi abonamentu - z roku na rok coraz mniej osob.
    Jak kogos nie stac nawet na placenie 10 - 15 zl na miesiac za abonament
    sat. smiem watpic czy placi wogole aboonament RTV.

  • 14. Data: 2011-08-26 21:12:31
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 25 Aug 2011 19:30:25 +0200, ed <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    >ludzi przestanie płacić najniższe abonamenty w CP i innych platformach.
    >A kogo stać i ma wymagania większe niż Polsat, TVN, TVP1, TVP2 i tak

    bo Polska to dziwny kraj i zeby ogladac podstawowe kanaly
    (naszpikowane reklamami, trzeba placic. Nawet za programy
    informacyjne. Co w takich krajach jak Niemcy niejedni sie przejechali,
    bo chcieli kodowac.

    Mysle, ze z dvb-t ma szanse zmienic sie troche ten obraz, bo
    podstawowe kanaly bede dostepne naziemnie, wiec zdrowy przy zmyslach
    obywatel nie bedzie chcial placic platformow za mini pakiety po 10-15
    zl, za cos co moze miec za darmo.

    Ja w grudniu, jak mi uruchomia mux1 to wypinam sie z kablowki, bo mi
    wystarczy mux1 i mux2 naziemnie.

    Aha na satkurier jest info, ze sa mapki (na Emitelu) pokrycia mux1 i
    wykaz kanalow.

    Taki rodzynek: mux1 Sleza bedzie na 64 kanale !!

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2011-08-26 21:17:05
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Aug 2011 23:12:31 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Taki rodzynek: mux1 Sleza bedzie na 64 kanale !!

    sorki, nie tylko. Wysoko i na wysokim kanale tez Kielce/Sw. Krzyz 62k.

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2011-08-27 07:35:58
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-08-26 08:28, ed pisze:

    > Wiekszosc i tak nie placi abonamentu - z roku na rok coraz mniej osob.
    > Jak kogos nie stac nawet na placenie 10 - 15 zl na miesiac za abonament
    > sat. smiem watpic czy placi wogole aboonament RTV.

    Teoretycznie każdy kto ma telewizor powinien opłacać abonament, ale
    między teorią i praktyką ...
    Wyłania nam się taka zależność że im więcej kanałów na dvb-t tym
    bardziej będą tracić platformy satelitarne i telewizje kablowe.

    Poza tym zastosowanie dvb-t zwiększa pojemność kanałów więc nie ma
    chyba jako takich przeszkód technicznych żeby było więcej kanałów ?

    p.s.Obecnie dostępne kanały mi już wystarczają :)

  • 17. Data: 2011-08-27 08:06:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@o...pl_nospam> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > jako takich przeszkód technicznych żeby było więcej kanałów ?
    >
    > p.s.Obecnie dostępne kanały mi już wystarczają :)

    Mi brakuje jeszcze płatnego muxa w dvb-t, jak będą ze 3 kanały C+ naziemnie,
    to satelita w ogóle byłaby zbędna.

  • 18. Data: 2011-08-31 22:48:18
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Rafi
    Sat, 27 Aug 2011 09:35:58 +0200 w <news:j3a6ns$fnd$1@news.onet.pl>
    napisałeś:

    > Wyłania nam się taka zależność że im więcej kanałów na dvb-t tym
    > bardziej będą tracić platformy satelitarne i telewizje kablowe.

    Hej,
    możliwe, że komercyjne telewizje poszerzą ofertę. Mieszkam w UK i tu
    płatna platforma Sky ma ponad 10mln abonentów, mimo, że jest cała masa
    kanałów DVB-T i sporo freesat, w tym kilka bezpłatnych HD.
    Magnesem może być to, co dotychczas - kanały tematyczne, sport, filmy i
    popularnonaukowe ale też (tak ma sky) darmowy internet w podstawowej
    wersji (2Mb/s i limit sciagania 2GB) i bezpłatny abonament
    telefononiczny dla każdego klienta płacącego choćby najtanszy abonament
    TV.
    Do tego darmowy tuner sat. Za HD jest extra 10 funtów w abonamencie, ale
    też tuner jest z dużym dyskiem (chyba 1TB).

    Abonament na publiczną BBC też jest, jakieś 17 funtów miesięcznie i
    raczej nie ma szans na uniknięcie go - wyszukiwaniem 'nielegalnych'
    odbiorców zajmują się prywatne, bardzo skuteczne firmy. Często widywałem
    ich 'reklamę': znajdź nas, zanim my znajdziemy ciebie. ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek