  • 11. Data: 2014-11-25 11:57:47
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-24 o 20:45, rs pisze:
> [...]
    > telefon. byl galaxy S5 (i reinkarnacje Note), po nim HTC One [M8], byl
    > iphone 6(+). to wszystko bardzo dobre telefony, ale juz pare miesiecy
    > maja, a za pare miesiecy kiedy bede dokonywal zakupu, beda
    > staruszkami. telefon zmieniam raz na ladnych kilka lat, wiec wybieram
    > zawsze taki z najwyzszej polki, zeby mi starczyl na mozliwie jak
    > najdluzej. tak mam zamiar zrobic tym razem.
    > pytanie moje jak w temacie. czy jest na horyzoncie jakis smartfon, na
    > ktory warto poczekac, bo jest szansa, ze bedzie lepszy od wyzej
    > wymienionych, czy moze od razu nabyc jeden z nich? btw. nie interesuja

    A można wiedzieć do czego Ci głównie telefon służy?

  • 12. Data: 2014-11-25 12:01:08
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-24 o 21:35, masti pisze:

    > kiepski trolling

    Raczej chęć zaimponowania. Ale czy to coś złego, przecież taką górę
    kasy na telefon nie wydaje sie tylko na coś co się nosi w kieszeni..

  • 13. Data: 2014-11-25 12:26:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Raczej chęć zaimponowania.

    na poziomie przedszkola

    > Ale czy to coś złego, przecież taką górę
    > kasy na telefon nie wydaje sie tylko na coś co się nosi w kieszeni..

    Rly? jak kogoś nie stać to niech nie kupuje.
    Bo kupowanie telefonu za kilka tysięcy by go pokazywać to właśnie
    trolling wizualny jest.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-11-25 13:17:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-25 11:57, Trybun pisze:

    > A można wiedzieć do czego Ci głównie telefon służy?

    Tylko nie pisz że do dzwonienia bo w to już nikt nie uwierzy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-11-25 16:48:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <i...@j...ru> wrote:

    > Raczej chęć zaimponowania. Ale czy to coś złego, przecież taką górę kasy
    > na telefon nie wydaje sie tylko na coś co się nosi w kieszeni..

    Gora jasy to pojęcie bardzo wzgłedne...
    Wielu moich kolegów inżynierów elektroników zarabia w Polsce kasę rzędu
    12-15 tysięcy miesięcznie. Ci co mają kilku ludzi pod sobą nawet 20
    tysiaków.
    Przypuszczam, chyba słusznie?, że inżynier nie należy do grupy
    najbogatszych w Polsce, więc dużo będzie ludzi, którzy zarabiają jeszcze
    więcej.
    Cóż znaczy te 4-5 tysięcy wydane na smartfona przy tego typu zarobkach?
    Nic!
    A więc weź pod uwagę, że to co dla Ciebie jest "górą pieniędzy" i kupiłbyś
    sobie to *tylko* dla szpanu i popisów dla kogoś innego jest tylko normalną
    zabawką, jedną z wielu jaką sobie kupuje co jakiś czas: a to narty za 3000,
    a to kajak za 4000 a to zestaw kijów do golfa czy fajny rower z włókna
    węglowego. I kupuje to aby samemu cieszyć się życiem a nie po to aby
    imponować zakupami Tobie...
    Zrozum, że nie wszyscy klepią biedę w Polsce.

  • 16. Data: 2014-11-25 16:48:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Żeby się nie rozpisywać za bardzo - jest bezapelacyjnie lepszy we
    > wszystkim poza integracją z rezerwatem (co zresztą też jest zaletą jeśli
    > się w rezerwacie nie jest :) ).

    No ale takie stwierdzenie nikomu w niczym nie pomoże bo nie wiemy jakie
    kryteria bierzesz pod uwagę. Dla mnie może być coś innego ważne niż dla
    Ciebie.
    Porównaj, proszę, Nexusa 6 i iPhone 6+ i napisz czemu lepszy... Wymień choć
    3-4 najważniejsze kryteria w ktorych nad iPhone6+ góruje.

    No i na koniec wytłumacz proszę Ghostowi o co Ci chodziło z tym "ekran ma
    wiekszy mimo ze jest w podobnym rozmiarze" bo biedak nie zajażył i na mnie
    szczeka ze to ja źle Cie zrozumiałem... :-D

    Napisałeś, że zaletą Nexusa6 w stosunku do iPhone6+ jest to, że mimo
    podobnych rozmiarów zewnętrznych użytkową powierzchnię ekranu ma Nexus6
    większą od iP6+, prawda?

  • 17. Data: 2014-11-25 16:48:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > "i mimo" - polska jenzyk tródna jenzyka

    Powiedz mi, Ghost, o co chodzi?
    Dlaczego wszędzie gdzie coś napiszę, Ty głupawo dogadujesz...
    I to nawet jak w samym wątku nie masz nic do powiedzienia.
    To tak jak bym miał osobistego klowna ktory jak echo zawsze się odezwie jak
    ja coś powiem...
    Coś Cię gnębi? Może ulżyłbyś sobie jakoś inaczej?

  • 18. Data: 2014-11-25 16:48:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/25/2014 6:01 AM, Trybun wrote:

    > Raczej chęć zaimponowania. Ale czy to coś złego, przecież taką górę
    > kasy na telefon nie wydaje sie tylko na coś co się nosi w kieszeni..

    ludzie czy was już do końca tutaj pogięło? to już nawet na tak proste
    pytanie nie potraficie odpowiedzieć, bez jakiejś chorej interpretacji?
    czy z was tutaj kompleksy tak wyłażą, czy was karmią czymś niezdrowym?
    <rs>

  • 19. Data: 2014-11-25 17:14:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    >Powiedz mi, Ghost, o co chodzi?

    O to ze rzniesz glupa.

  • 20. Data: 2014-11-25 17:53:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > O to ze rzniesz glupa.

    Dalej nie widzisz, że to Ty nie zrozumiałeś dobrze tego co napisał o
    proporcjach użytecznej powierzni ekranu do calkowitej wielkości telefonu?

    Przeczytaj jeszcze raz, może wtedy to dotrze do Ciebie.

    Za szybki jesteś w wytykaniu błędów innym :-)