  • 11. Data: 2014-10-22 19:14:05
    Temat: Re: najmniej przydatne gadżety...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Hmm, no z tego wynika, że każda potwora znajdzie amatora :)
    Mnie się to jakoś nie podoba, chociaż być może rzeczywiście, przy
    różnych zasilaczach wtyczkowych były z tego pożytek...

  • 12. Data: 2014-10-22 21:24:51
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 22.10.2014 00:36, sundayman wrote:
    > Tak sobie w ramach relaksu oglądam to i owo, i znalazłem taki wynalazek;
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=4696478013&sh_d
    wh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e

    > który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"

    Eee, ja wiem, mnie się akurat podoba. Bywają miejsca gdzie trzeba mieć
    tyle gniazdek, a zwykła sztywna listwa za cholerę nie wchodzi.

    Jakub Rakus

  • 13. Data: 2014-10-22 21:38:49
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2014-10-22 00:36, sundayman pisze:
> [...]
    wh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e

    > który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"

    Mnie się podoba.
    IMO, na pewno lepsze niż "urządzenie do przesyłania emocji".

    pzdr
    mk

  • 14. Data: 2014-10-22 23:12:01
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-10-22 o 00:36, sundayman pisze:
> [...]
    wh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e
    > który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"
    W moich czasach "zabezpieczenie przed dziećmi" wyglądało i używało się
    inaczej. ale co te gendery wymyślą wymyśli to już nie ogarniam...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2014-10-22 23:48:29
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 22.10.2014 o 23:12, BartekK pisze:
    > W moich czasach "zabezpieczenie przed dziećmi" wyglądało i używało się
    > inaczej. ale co te gendery wymyślą wymyśli to już nie ogarniam...

    To samo napisać chciałem. W takim razie wszystkie moje stockowe gniazdka
    z lat 80-tych mają zabezpieczenie przed dziećmi :D Ale nie przed dziećmi
    ze śrubokrętem :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 16. Data: 2014-10-23 08:46:11
    Temat: Re: najmniej przydatne gadzety...
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-22 16:42, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Ale tu chodzi o to, żeby zasilacz był w postaci osobnego pudełka, tylko
    > zakończonego nie wtyczką 230V, a kabelkiem z taką wtyczką. Wtedy
    > problemu miejsca zajmowanego przez zasilacz wtyczkowy nie ma. Inna
    > sprawa, że to kosztuje. Grosze, ale kosztuje.

    Kosztuje grosze, a niweluje problem niedostępnych gniazd na
    przedłużaczu, który trzeba rozwiązywać przez zakup dodatkowego
    przedłużacza, co samo w sobie generuje dodatkowe koszty.
    Swoją drogą dziwi mnie, że nikt nie wpadł jeszcze na pomysł
    zlikwidowania tego całego cyrku przez jakiś wspólny standard. Przyjmijmy
    na przykład trzy progi: 5V, 9V i 12V - każdy z charakterystyczną dla
    siebie wtyczką. Wtedy na rynku mogłyby pojawić się uniwersalne zasilacze
    o większej, z których można by zasilać wiele urządzeń. Mamy przy sobie
    switch, dysk sieciowy i telewizyjną przystawkę do telewizora? Żaden
    problem - wszystkie zasilamy z tego samego zasilacza, który mógłby przy
    okazji posiadać odpowiednio lepsze zabezpieczenia.

    Dało się wprowadzić jeden standard w przypadku komórek i większości
    innych urządzeń mobilnych? Dało się...