  • 1. Data: 2014-10-22 00:36:20
    Temat: najmniej przydatne gadżety...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Tak sobie w ramach relaksu oglądam to i owo, i znalazłem taki wynalazek;

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4696478013&sh_d
    wh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e

    który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"

  • 2. Data: 2014-10-22 00:42:12
    Temat: Re: najmniej przydatne gad?ety...
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 22.10.2014 00:36, sundayman wrote:

    > który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"

    A próbowałeś kiedyś podłączyć do zwykłej listwy tyle zasilaczy
    wtyczkowych ile ma gniazdek? ;)
    Nie wiem czy z tą listwą będzie to możliwe, ale na pewno będzie więcej
    zabawy :D

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2014-10-22 03:13:34
    Temat: Re: najmniej przydatne gadżety...
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 00:36:23 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    wh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e

    > który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"

    Doczepić się można tylko do tego że 16A i 3x1mm2. Ale wszyscy wiedzą że W Chinach
    wszystko mniejsze to i 1chiński amper = 0,7 normalnego ampera.

  • 4. Data: 2014-10-22 06:37:11
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-10-22 03:13, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Doczepić się można tylko do tego że 16A i 3x1mm2. Ale wszyscy wiedzą że W Chinach
    wszystko mniejsze to i 1chiński amper = 0,7 normalnego ampera.

    Chińskie mm^2 też są mniejsze.

    --
    P.Jankisz

  • 5. Data: 2014-10-22 06:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
> [...]
    dwh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e
    >który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią

    Hm, ilez to razy klalem, ze jakby kat byl inny, to by sie te dwa
    zasilacze zmiescily ...

    J.

  • 6. Data: 2014-10-22 09:43:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-10-22 00:36, sundayman wrote:
> [...]
    wh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e

    > który niniejszym nominuję do nagrody "Przerost Formy Nad Treścią 2014"

    E no nie

    http://fabrykaform.pl/Quirky_listwa_zasilajaca_modul
    owa_pivot_power-p33817.html

    widziałem w tv w akcji

    to akurat ciekawy pomysł

    Włodek

  • 7. Data: 2014-10-22 15:55:15
    Temat: Re: najmniej przydatne gadzety...
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-22 00:42, Mirek pisze:

    > A próbowałeś kiedyś podłączyć do zwykłej listwy tyle zasilaczy
    > wtyczkowych ile ma gniazdek? ;)

    Właśnie z tego powodu niemalże nienawidzę zasilaczy wtyczkowych. :)
    Jeszcze rozumiem w przypadku komórkowej ładowarki, która musi być jak
    najbardziej mobilna i możliwie kompaktowa. Jednak za nic nie pojmuję
    podejścia, które polega na dodawaniu wielkiej wtyczki do routera,
    switcha albo dysku NAS. Co by komu przeszkadzało zrobienie tego w formie
    małego pudełeczka na końcu krótkiego kabelka z płaską wtyczką?
    Przecież nawet zasilacze do laptopów mają zwykle taką formę, tylko rzecz
    jasna są trochę większe.

  • 8. Data: 2014-10-22 16:10:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Atlantis,

    Wednesday, October 22, 2014, 3:55:15 PM, you wrote:

> [...]
    > switcha albo dysku NAS. Co by komu przeszkadzało zrobienie tego w formie
    > małego pudełeczka na końcu krótkiego kabelka z płaską wtyczką?

    Bo nie wszędzie używa się płaskich wtyczek?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-10-22 16:14:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    Aj, za wcześnie wysłane :(

    > Bo nie wszędzie używa się płaskich wtyczek?

    Poważniej: problemem jest to, że wprowadzenie 230V AC do urządzenia
    wymuszałoby na producencie deklarowanie z normami bezpieczeństwa
    obowiązującymi w danym kraju. Łatwiej zrobić zewnętrzny zasilacz z
    odpowiednią wtyczką i zgodny z lokalnymi normami niż robić lokalne
    wersje _sprzętowe_ całych urządzeń.
    To dlatego laptopy mają paskudne, niewygodne zasilacze zamiast
    gniazdka na kabelek. Ale tu wchodzi jeszcze w grę dodatkowe ciepło.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-10-22 16:42:17
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

> [...]
    > To dlatego laptopy mają paskudne, niewygodne zasilacze zamiast
    > gniazdka na kabelek. Ale tu wchodzi jeszcze w grę dodatkowe ciepło.

    Ale tu chodzi o to, żeby zasilacz był w postaci osobnego pudełka, tylko
    zakończonego nie wtyczką 230V, a kabelkiem z taką wtyczką. Wtedy
    problemu miejsca zajmowanego przez zasilacz wtyczkowy nie ma. Inna
    sprawa, że to kosztuje. Grosze, ale kosztuje.

    Pozdrawiam

    DD