  • 1. Data: 2012-02-23 09:28:57
    Temat: najnowszy ranking niezawodnosci
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    http://pclab.pl/news48900.html
    jakby ktos potrzebowal...
    "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
    lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/

    szymon

  • 2. Data: 2012-02-23 11:53:40
    Temat: Re: najnowszy ranking niezawodnosci
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 01:28:57 -0800 (PST), Szymon von Ulezalka napisał(a):

> [...]
    > "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
    > lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/

    Na rynku amerykanskim...
    Trza było brać Lenovo. Ja wziąłem Samsunga i git.

  • 3. Data: 2012-02-23 12:52:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-23 10:28, *Szymon von Ulezalka* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > http://pclab.pl/news48900.html
    > jakby ktos potrzebowal...
    > "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
    > lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/

    Kluczowy komentarz (jak dla mnie):
    /Mistrzowska statystyka - wzięli udział w rynku i porównują do tego, ile
    otrzymali telefonów na jakąś swoją infolinię. Przecież to się ma do
    siebie nijak. Wystarczy, że część ludzi w jednej marce ma zapewniony
    support gdzieś indziej i już te wszystkie liczby są nic nie warte./

    Mam już 6 Della - do tej pory 4 firmowe (Latitude cały czas) i dwa
    prywatne (oba Vostro) i złego słowa nie powiem - jedynie obecny prywatny
    (Vostro 3750) wymagał interwencji serwisu co wspominam bardzo miło -
    naprawa w domu na drugi dzień.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-02-23 13:06:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-23, o godz. 01:28:57
    Szymon von Ulezalka <s...@g...com> napisał(a):

    > http://pclab.pl/news48900.html
    > jakby ktos potrzebowal...
    > "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
    > lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/

    Ciekawe jak to wygląda na rynku polskim. Coś mam przekonanie że dane
    będą mocno zafałszowane. Ciekawe czy do statystyk uszkodzeń byłyby
    na przykład liczone wszystkie urządzenia "zalane przez użytkownika
    cieczą". Celuje w takich "opiniach" serwis Asusa - firma NMC-PE w
    Koszalinie. Ciekawe że po odesłaniu sprzętu "ekspertyza" się nie
    potwierdza.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2012-02-23 13:28:16
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > http://pclab.pl/news48900.html
    > jakby ktos potrzebowal...
    > "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
    > lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/

    Ranking taki mocno naciagany. Robiony na podstawie zgloszen jednej firmy.
    Istnieje szansa, ze np. Dell jest najbardziej niezawodny, ale jedyna wadliwa
    partia jakiegos modelu trafila do konkretnego miasta, w którym Rescuecom
    mial akurat kampanie reklamowa, wiec wiekszosc telefonów serwisowych poszlo
    do Rescuecom itp. itd.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy

  • 6. Data: 2012-02-23 13:55:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/02/2012 13:28, =Marcos= wrote:

> [...]
    > którym Rescuecom mial akurat kampanie reklamowa, wiec wiekszosc
    > telefonów serwisowych poszlo do Rescuecom itp. itd.

    Też mam takie wrażenie, szczególnie że z awaryjnością Delli na poziomie
    22% powinienem miec tu z 15 padniętych z tego co kupiliśmy przez
    ostatnie dwa lata, nie licząc nawet laptopów.

    Jak dotąd, to jednym siadł dysk Hitachi na gwarancji, dostałem nowy
    kurierem 24h.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil