  • 1. Data: 2012-02-23 12:10:56
    Temat: Padł Seagate
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Seagate ST3250410AS 250 GB 7200 RPM SATA-II szwankował, aż wreszcie padł.
    Pojawia się na chwilę w systemie, ale próba odczytu danych powoduje jego
    zniknięcie. Pytania:

    - czy to może egzemplarz z wadliwej serii?
    - elektronika?
    - czy wymiana elektroniki jest bezpieczna w domowych warunkach?

    Z góry podziękowania za rady.

    Remek

  • 2. Data: 2012-02-23 12:46:21
    Temat: Re: Padł Seagate
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - czy to może egzemplarz z wadliwej serii?
    > - elektronika?
    > - czy wymiana elektroniki jest bezpieczna w domowych warunkach?

    Spróbuj SeaTools. Czasami pomaga.
    Wymiana elektroniki jest prosta i bezpieczna, ale elektronika musi byc z
    identycznego (co do literki) dysku.

  • 3. Data: 2012-02-23 12:53:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-23 13:10, *Remek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > - czy wymiana elektroniki jest bezpieczna w domowych warunkach?

    Tak

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-02-23 12:56:00
    Od: "Chris" <N...@n...pl>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2012-02-23 13:10, *Remek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > Tak

    Zależy po ilu piwach, przy okazji z zachowaniem bezpieczeństwa typu nie
    wymieniamy elektrroniki na kocu )

  • 5. Data: 2012-02-23 13:16:14
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 13:10, Remek wrote:
> [...]
    >
    > - czy to może egzemplarz z wadliwej serii?
    > - elektronika?
    > - czy wymiana elektroniki jest bezpieczna w domowych warunkach?

    Dysk zapewne 'znika' z powodu timeoutow, aczkolwiek to tylko zgadywanka.
    WYmiana elektroniki jest bezpieczna dla uzytkownika /bo nic mu sie
    raczej nie stanie/ nie masz gwarancji robiac to takimi metodami, ze
    cokolwiek uratujesz, a w szczegolnosci nie wiesz czy mechanika jest w
    100% sprawda.

    Bede zlosliwy i zaproponuje odczytanie danych z backupu :)

  • 6. Data: 2012-02-23 13:16:46
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Santana" napisał:

    > Spróbuj SeaTools.

    Nie chce się u mnie zainstalować. Mam komunikat "msi launch conditions
    failed. installation aborted". Na forach wyczytałem:

    "Po zainstalowaniu SP3, NET Framework 2.0 oraz Microsoft Visual C + + 2008
    Redistrubutable byłem w stanie skutecznie zainstalować SeaTools."

    Niskopoziomowy program narzędziowy ma takie wymagania??? Paranoja. Jest może
    jakś mniej wymagająca wersja?

    pzdr Remek

  • 7. Data: 2012-02-23 13:18:28
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Remek" napisał w wiadomości grup

[...]

    Sądziłem po tytule, że firma Seagate padła, a to tylko ty swoim gównianym
    dyskiem d.... zawracasz ;)

  • 8. Data: 2012-02-23 13:34:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > Redistrubutable byłem w stanie skutecznie zainstalować SeaTools."
    >
    > Niskopoziomowy program narzędziowy ma takie wymagania??? Paranoja. Jest

    Jest. Pod DOS.

  • 9. Data: 2012-02-23 13:35:44
    Od: "Chris" <S...@T...net>

    Nostradamus nabazgrał(a):

> [...]
    > - czy wymiana elektroniki jest bezpieczna w domowych warunkach?
    > Sądziłem po tytule, że firma Seagate padła, a to tylko ty swoim gównianym

    A ty nie potrafisz odpowiadać poprawnie na posty ...

  • 10. Data: 2012-02-23 14:49:56
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał:

    > Dysk zapewne 'znika' z powodu timeoutow, aczkolwiek to tylko zgadywanka.

    Czego? Możesz wyjaśnic?

    > WYmiana elektroniki jest bezpieczna dla uzytkownika /bo nic mu sie
    > raczej nie stanie/ nie masz gwarancji robiac to takimi metodami, ze
    > cokolwiek uratujesz,

    Jakimi metodami i co mam ratować?

    > a w szczegolnosci nie wiesz czy mechanika jest w
    > 100% sprawda.

    A w jaki sposób się o tym przekonam?

    > Bede zlosliwy i zaproponuje odczytanie danych z backupu :)

    Twoja złosliwość trafia kulą w płot. Backup już dawno mam zrobiony, jak
    tylko zaczęły się kłopoty. Życie mnie tego nauczyło. Chodzi o próbe
    zdiagnozowania i ewentualnego przywrócenia dysku do użytku. Wysil się
    bardziej i poradź coś sensownego, albo nie pisz.

    Remek