  • 11. Data: 2009-05-18 11:05:21
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał
    > Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku
    > niz uzeranie sie z reklamacja .

    Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
    Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.
    Powinieneś to zrobić w najbliższym posterunku policji lub bezpośrednio w
    prokuraturze. Niech zgadnę dlaczego tego jeszcze nie zrobiłeś... Bo
    musiałbyś podać swoje nazwisko? Dorośnij.

    Maciek.
    P.S. SOA#1.

  • 12. Data: 2009-05-18 11:10:51
    Od: "lb" <e...@w...pl>

    > Nie daje nic więcej niż opinię pieniacza i awanturnika. Dobrze Ci z tym

    Odpowiem Ci pytaniem na pytanie .
    A Tobie dobrze jak Cie oszukują?
    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia .

  • 13. Data: 2009-05-18 11:14:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 13:10:51 +0200, lb napisał(a):

    > Odpowiem Ci pytaniem na pytanie .
    > A Tobie dobrze jak Cie oszukują?
    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia .

    Nie wiem czy mi dobrze, bo ja składam reklamacje i zazwyczaj są
    rozpatrywane pozytywnie, zwłaszcza takie proste.
    Ale mnie byłoby najzwyczajniej w świecie ciężki wstyd, gdybym miał zamiast
    przeczytać przepisy i regulamin i następnie się zastosować do ogólnie
    przyjetych sposobów rozwiązywania takich problemów, biegać po grupach
    usenetowych i szczeniacko jęczeć, że nikt za mnie tego nie załatwił.
    Trzeba mieć choćby odrobinę poziomu, kultury i inteligencji.

    PS. sygnaturki się tnie, takie są zasady usenetu, nazywane netykietą. Tego
    też nie chciało ci się poznać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 14. Data: 2009-05-18 11:18:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał
    >
    > Jeżeli twierdzisz, że firma jest nieuczciwa (dopuściła się oszustwa) to
    > Twoim obowiązkiem jest zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa.

    Nie, nie ma takiego obowiązku.

    > Powinieneś to zrobić w najbliższym posterunku policji lub bezpośrednio w
    > prokuraturze. Niech zgadnę dlaczego tego jeszcze nie zrobiłeś... Bo
    > musiałbyś podać swoje nazwisko? Dorośnij.

    A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
    mniemaniu użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem
    danej karty, to reklamacji już nie można złożyć?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-05-18 11:21:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 13:18:19 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie, nie ma takiego obowiązku.

    Sugeruję lepsze zapoznanie się z prawem własnego kraju - będzie mniejszy
    wstyd i w razie czego mniejsze problemy.

    Oczywiście jeżeli chodzi o przestępstwo, a nie conajwyżej wykroczenie, jak
    w tym przypadku.

    > A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
    > mniemaniu użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem
    > danej karty, to reklamacji już nie można złożyć?

    Zapewne nie i to całkiem słusznie. Bo udowodnienie bycia posiadaczem karty
    jest bardzo proste - często wystarczy tylko znać jej numer (telefonu i
    karty SIM)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 16. Data: 2009-05-18 11:30:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > wstyd i w razie czego mniejsze problemy.
    >
    > Oczywiście jeżeli chodzi o przestępstwo, a nie conajwyżej wykroczenie, jak

    Również polecam zapoznanie się z tekstami źródłowymi ;) Jeśli już
    mówimy o "tym przypadku", czyli o oszustwie, to z pewnością nie jest to
    wykroczenie, ale przestępstwo. Jednakże obowiązek zawiadamiania o
    przestępstwie dotyczy tylko przestępstw określonych w art. "118, 127,
    128, 130, 134, 140, 148, 163, 166 lub 252" kodeksu karnego. Nie ma tam
    oszustwa. Tak więc nie ma się czego obawiać - oszustwo Playa nie rodzi
    obowiązku wzywania policji.

    > Zapewne nie i to całkiem słusznie. Bo udowodnienie bycia posiadaczem karty
    > jest bardzo proste - często wystarczy tylko znać jej numer (telefonu i
    > karty SIM)

    Zdarza się, że jeszcze proszą o ostatnio wybrane numery telefonów
    itp. Ale chodzi o zasadę - operator może ograniczyć możliwość
    zarejestrowania pre-paida z dość subiektywnych powodów.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-05-18 11:39:09
    Od: t...@g...com

    .
    Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .

    skąd ta pewność? z doswiadczenia wiem, że sie mylą i na korzyść
    klienta.

  • 18. Data: 2009-05-18 11:39:21
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Liwiusz"
    > Zdarza się, że jeszcze proszą o ostatnio wybrane numery telefonów itp.
    > Ale chodzi o zasadę - operator może ograniczyć możliwość zarejestrowania
    > pre-paida z dość subiektywnych powodów.

    Jak na razie to klient sam sobie ogranicza taką możliwość :P
    BTW to co stoi w regulaminie P4 o konieczności rejestracji kart sim? Bo to
    byłoby istotne jeśli chodzi o złą wolę P4. Nie dość, że kradnie to jeszcze
    nie pozwala zarejestrować karty celem złożenia reklamacji i czyni to wbrew
    własnemu regulaminowi? Nie, żeby to było niemożliwe (Telekomunikacja Polska
    się przypomina;)) ale... Czy nie szukamy dziury w całym?
    A jeśli zostało popełnione oszustwo, to niech poszkodowany je zgłosi gdzie
    trzeba i tyle. O czym tu jeszcze rozprawiać? :)

    M.

  • 19. Data: 2009-05-18 11:54:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "lb" news:4a113a9e$1@news.home.net.pl

    > Za 5 złotych to stac mnie ,zeby wyrzucić te karte do smieci .

    Wow. Jesteś the best'ciak! Mamy ci bić brawo?

    > Po prostu ostrzegam innych potencjalnych klientow .

    Przed swoją głupotą, której kwitesencję prezentujesz nam w swoich postach?

    > Mam Playa i jego nieuczciwe praktyki tam gdzie on ma mnie i szkoda mi
    > czasu na pisanie reklamacji .

    A to ciekawe. Z jednej strony piszesz, że za 5 zł stać cię na wyrzucenie
    karty do śmieci, z drugiej robisz aferę o pakiet, który na 99,9% po prostu
    został jakoś źle zapisany w systemie PLAY.

    > Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .

    Nie pieprz!

    > Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku
    niz
    > uzeranie sie z reklamacja .

    Brawo. Jesteś the best'ciak :)

    > Numer podałem ,zeby mogli sobie sprawdzic w systemie i znalezc blad

    No ale po co? Przecież to tylko 5 zł, a za tą kwotę lepiej kartę wywalić do
    śmieci? :)

  • 20. Data: 2009-05-18 11:56:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "lb" news:4a113c3f@news.home.net.pl

    > Moze Ty lubisz jak Cie oszukuja bo ja nie ,a rzecznicy czytaja te grupe
    jak
    > bys nie wiedzial w tym swoim Wąchocku .

    A skąd o tym wiesz, że czytają? Jesteś rzecznikiem konkurencyjnego do PLAY'a
    sieci?
    Może zamiast tworzyć gorzkie żale napisz do nich reklamacje.

    > Mnie akurat Twoj uruchomiony pakiet minut obchodzi tyle co Ciebie moj
    > wylaczony po 1,5 dnia .

    Prymityw :)

    > Rzecznik play przechwala sie na okraglo jaki to ten play wspanialy to
    > informuje ,ze wcale taki wspanialy nie jest .

    Napisz reklamację, podaj im swoje namiary (imię, nazwisko, numer buta, obwód
    pasa itp.) i problem się rozwiąże - trzeba chcieć a nie tworzyć pieśni
    załobne jaki to operator jest zły.

    PS.
    Wyrzuciłeś już kartę do śmieci? :)