  • 21. Data: 2009-05-18 11:57:42
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Waldek Godel" news:1hf35tjgee5qq$.dlg@lepper.institute.com

    > Nie daje nic więcej niż opinię pieniacza i awanturnika. Dobrze Ci z tym?

    Waldek. Nie widzisz, że to beton jest.
    Nasz przedmówca może sobie podać rękę z tym gościem, którzy z sejmowej
    mównicy darł koparę, że nic jego (czy ich - w końcu ta sama sitwa) nie
    przekona, że czarne jest czarne a białe jest białe :)

  • 22. Data: 2009-05-18 11:59:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "lb" news:4a1141b1@news.home.net.pl

    > Odpowiem Ci pytaniem na pytanie .
    > A Tobie dobrze jak Cie oszukują?
    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia .

    Uważaj. Zadam ci trudne pytanie :) Czemu do tej pory nie zareklamowałeś
    błędu jaki zaistniał w przypadku zakupu pakietu przez twoją osobę?

  • 23. Data: 2009-05-18 12:01:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Waldek Godel" news:15qfvunxb1drf$.dlg@lepper.institute.com

    > Trzeba mieć choćby odrobinę poziomu, kultury i inteligencji.

    Z tym co jest coraz gorzej, szczególnie u młodego pokolenia. A patrząc na
    styl wypowiedzi naszego awanturnika można przypuszczać, że kolega jest na
    etapie skrytego przypalania papierosów na przerwie w gimnazjum :)

    > PS. sygnaturki się tnie, takie są zasady usenetu, nazywane netykietą. Tego
    > też nie chciało ci się poznać.

    Wybacz mu. Od samej nagonki na PLAY i której padł ofiarą z jego głowy bucha
    para :)

  • 24. Data: 2009-05-18 12:01:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Liwiusz" news:gurg5q$lbt$2@news.onet.pl

    > A jeśli operator odmówi zarejestrowania pre-paida, bo w jego
    > mniemaniu użytkownik nie udowodni dostatecznie, że jest posiadaczem
    > danej karty, to reklamacji już nie można złożyć?

    A kiedykolwiek na terenie Polski spotkałeś się z odmową zarejestrowania
    prepaida?

  • 25. Data: 2009-05-18 12:02:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 13:30:26 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Również polecam zapoznanie się z tekstami źródłowymi ;) Jeśli już
    > mówimy o "tym przypadku", czyli o oszustwie, to z pewnością nie jest to
    > wykroczenie, ale przestępstwo. Jednakże obowiązek zawiadamiania o
    > przestępstwie dotyczy tylko przestępstw określonych w art. "118, 127,
    > 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166 lub 252" kodeksu karnego. Nie ma tam
    > oszustwa. Tak więc nie ma się czego obawiać - oszustwo Playa nie rodzi
    > obowiązku wzywania policji.

    Przestępstwo zaczyna się od 250 zł, przynajmniej jeszcze niedawno się
    zaczynało.
    Oprócz tego w tym przypadku nie można mówić ani o przestępstwie, ani o
    wykroczeniu, ponieważ nie została wyczerpana ustawowa droga rozwiązywania
    takich problemów.

    > Zdarza się, że jeszcze proszą o ostatnio wybrane numery telefonów
    > itp. Ale chodzi o zasadę - operator może ograniczyć możliwość
    > zarejestrowania pre-paida z dość subiektywnych powodów.

    Z obiektywnych - chciałbyś mieć ładny numer na karcie którą ktoś pewnego
    dnia zarejestruje na siebie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 26. Data: 2009-05-18 12:03:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciek" news:gurhdb$5jo$1@inews.gazeta.pl

    > A jeśli zostało popełnione oszustwo, to niech poszkodowany je zgłosi gdzie
    > trzeba i tyle. O czym tu jeszcze rozprawiać? :)

    No ale w tym właśnie leży problem - poszkodowany woli płakać na grupie niż
    zgłosić reklamację :)

  • 27. Data: 2009-05-18 12:04:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 04:39:09 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    > skąd ta pewność? z doswiadczenia wiem, że sie mylą i na korzyść
    > klienta.

    Słabe masz to doświadczenie.
    Ale hipotetycznie - złożysz w takim przypadku reklamację i napiszesz w
    usenecie jaki to wielki problem, że operator pomylił się na twoją korzyść?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 28. Data: 2009-05-18 12:10:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Przestępstwo zaczyna się od 250 zł, przynajmniej jeszcze niedawno się
    > zaczynało.

    To tylko w przypadku kradzieży. Jeśli zaś mowa o oszustwie, rozboju
    itp. to wystarczy 1zł szkody, aby było to przestępstwo. Ba, nieraz można
    popełnić przestępstwo całkowicie za darmo - np. zabójstwo.

    > Oprócz tego w tym przypadku nie można mówić ani o przestępstwie, ani o
    > wykroczeniu, ponieważ nie została wyczerpana ustawowa droga rozwiązywania
    > takich problemów.

    Oszustwo zaistniało lub nie bez względu na to, czy poszkodowany
    złożył reklamację, czy nie.

    > Z obiektywnych - chciałbyś mieć ładny numer na karcie którą ktoś pewnego
    > dnia zarejestruje na siebie?

    Z subiektywnych: nie zarejestrujemy panu karty, ponieważ nie chce nam
    pan powiedzieć dokąd pan dzwonił rok temu o godz. 12:00 i
    conampanterazzrobi???

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-05-18 12:16:03
    Od: t...@g...com

    On 18 Maj, 14:04, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Słabe masz to doświadczenie.

    nie rozumiem o co ci chodzi, napiszę jaśniej : Z WŁASNEGO
    DOśWIADCZENIA.

  • 30. Data: 2009-05-18 12:19:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 14:10:00 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Oszustwo zaistniało lub nie bez względu na to, czy poszkodowany
    > złożył reklamację, czy nie.

    żeby zaistniało przestępstwo, musi istnieć wola i świadomość jego
    popełnienia.
    Błąd w systemie nie spełnia tych wymogów. Oprócz tego przypominam, że
    Ustawa Prawo Telekomunikacyjne jest obowiązującym prawem. w dodatku prawem
    które wyraźnie i precyzyjnie podaje sposób rozwiązywania sporów oraz
    odpowiedzialność operatora. Jakiekolwiek inne rozstrzygnięcia zostaną
    natychmiast zaskarżone przez prawników operatora z przewidywalnym skutkiem.

    Jeżeli wciąż masz wątpliwości, sugeruję szczerą rozmowę z jakimś znajomym
    prawnikiem, najlepiej takim do którego masz zaufanie, żeby wytłumaczył ci
    treściwie i dobitnie, jak bardzo się mylisz - ja już nie mam siły

    > Z subiektywnych: nie zarejestrujemy panu karty, ponieważ nie chce nam
    > pan powiedzieć dokąd pan dzwonił rok temu o godz. 12:00 i
    > conampanterazzrobi???

    tu pozostaje mi nieśmiało zasugerować Słownik Języka Polskiego i znaczenie
    słowa "ostatnie" - ja już nie ma siły tłumaczyć rzeczy które wydają się w
    sposób oczywisty być nauczone daleko poniżej poziomu określenia "człowiek
    inteligentny"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.