  • 11. Data: 2013-07-14 13:52:06
    Temat: Re: niewidzialna wycieraczka - jaka?
    Od: tá´Ź

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    > Idź do psychiatry, trollu.

    Jak powiedziałeś (do lustra), tak zrób! Powodzenia!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-07-14 16:46:41
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-11 20:45, Bartek pisze:
    > kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    > jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    > czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?

    zastanów się nad usługą nakładania takiej warstwy w warsztacie
    wymieniającym szyby. Ja raz tak zrobiłem i byłem zadowolony, nie było
    smug czy rozmazania. Koszt to 50zł (za przednią szybę). Wytrzymało to
    cały sezon - później sprzedałem auto więc nie wiem na ile wystarcza.
    Używałem też tej chyba z Autolandu - do bani - smuży (może nie potrafię
    nakładać).
    W firmie jak nakładali to mówili że przez chyba min 2 albo 3 godziny nie
    może padać - więc jeśli zdecydujesz się na zwykłą to też warto przez te
    3h nie jeździć i zostawić na słońcu

    Lukasz

  • 13. Data: 2013-07-15 00:18:16
    Od: m...@g...com

    pytanie czy ta wycieraczka ma sens jak samochod stoi pod chmurka i wali w niego grad
    deszcz czy inne...

  • 14. Data: 2013-07-15 00:45:26
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 20:45:42 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:
> [...]
    >
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    >
    > jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    >
    > czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?

    Szybę każ sobie wyjąć albo wybij. Same plusy. W zimę nie będzie zaszroniona, latem
    przewiew.

  • 15. Data: 2013-07-15 07:44:01
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-15 00:18, m...@g...com pisze:
    > pytanie czy ta wycieraczka ma sens jak samochod stoi pod chmurka i wali w niego
    grad deszcz czy inne...

    to akurat jej nie przeszkadzało- rzadko kiedy auto trzymałem w garażu.

    Lukasz