  • 31. Data: 2013-12-27 14:47:30
    Temat: Re: notebook
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-27 14:14, Dawid pisze:

    > popieram w 100% :-) , a 4 GIB to i tak max w podstawowych windach.

    o czym tu dyskutować, 4GB to minimum i maximum jednocześnie dla systemów
    32bity

  • 32. Data: 2013-12-27 14:51:00
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-27 08:07, qwerty pisze:

    > Jak rok temu (albo 2 lata temu) mówiłem, że HP to szmelc to śmialiście
    > się. Tak to jest jak miało się dostęp nielimitowany dostęp do sprzętu
    > HP. ;)

    podobne opinie słyszałem o dellu, toshibie, siemensie itp.
    Wszyscy robią teraz masówkę. Mam 6 letniego HPeka, który do dziś chodzi
    bezawaryjnie

  • 33. Data: 2013-12-28 10:21:05
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-26 20:12, Zakonspirowany pisze:

    > Może faktycznie jakiś Lenovo G5XX?

    Wszystko tylko nie lenovo ...

  • 34. Data: 2013-12-28 17:30:47
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 28-12-2013 10:21, Chris pisze:

    > Wszystko tylko nie lenovo ...

    Medion lepszy? Czy może Acer?
    Patrząc na parametry, Lenovo byłoby w sam raz.
    A jak jest z jego "awaryjnością", to nie wiem.
    Ja fanbojem Toshiby jestem. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 35. Data: 2013-12-28 23:07:01
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-28 10:21, Chris pisze:

    > Wszystko tylko nie lenovo ...

    A możesz się wywnętrzyć?

    Ja używam od lat sporo R5xx i T5xx i jak się tego nie pizdnie o ścianę
    to szansy nie ma by się rozsypało.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 36. Data: 2013-12-29 15:02:05
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-28 17:30, Zakonspirowany pisze:

    > Medion lepszy? Czy może Acer?
    > Patrząc na parametry, Lenovo byłoby w sam raz.
    > A jak jest z jego "awaryjnością", to nie wiem.
    > Ja fanbojem Toshiby jestem. ;)

    Parametry ma OK ale jak padnie coś to zaczyna się droga przez mękę, w
    serwisie każdy laptop służy za dawcę części więc jak czegoś nie maja do
    innego a był przed twoim to wymontują z twojego a ty będziesz czekał na
    następnego co wróci i będzie miał potrzebną część, do tego jak masz
    niefarta to reklamacja może trwać i pół roku.

  • 37. Data: 2013-12-29 15:03:24
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-28 23:07, Andrzej W. pisze:

    > A możesz się wywnętrzyć?

    Odpisałem powyżej/poniżej

    > Ja używam od lat sporo R5xx i T5xx i jak się tego nie pizdnie o ścianę
    > to szansy nie ma by się rozsypało.

    Lapki same z siebie nie są złe póki nie padnie coś w nim ..

  • 38. Data: 2013-12-29 21:48:02
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2013-12-26 22:57, *Tasiorsa* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    -15-hd-kam-gw-i3808802916.html
    > +1 :)

    Trochę za duża rozdzielczość ekranu do normalnego klikania w strony WWW
    i pisania w edytorze tekstu oraz wpisywania w komórki arkusza
    kalkulacyjnego.

  • 39. Data: 2013-12-29 21:51:54
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 29-12-2013 15:02, Chris pisze:
    > jak masz niefarta to reklamacja może trwać i pół roku.

    W uczciwych gwarancjach zawsze jest podany maksymalny czas naprawy, po
    przekroczeniu którego uznaje się, że sprzętu naprawić się nie da i
    powinien zostać zastąpiony nowym, podobnym lub lepszym, jeśli
    identycznych już nie ma.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 40. Data: 2013-12-30 14:34:59
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-29 21:51, Zakonspirowany pisze:

> [...]
    > przekroczeniu którego uznaje się, że sprzętu naprawić się nie da i
    > powinien zostać zastąpiony nowym, podobnym lub lepszym, jeśli

    Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny. Jedynie masz podaną datę
    stwierdzenia czy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie a
    po stwierdzeniu że rozpatrzyli pozytywnie nigdzie nie ma daty kiedy mają
    ci oddać naprawiony sprzęt, poczytaj dokładnie ustawę, sam kiedyś
    myślałem jak ty póki się nie wczytałem i nie poznałem opinii prawnych.